Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Mulig noen har startet denne tråden engang før, men ikke jeg. Hvilken er din favorittsang? Jeg er ganske allsidig, men jeg tror faktisk jeg må si Islands in the stream. Husker jeg likte den når jeg var liten, og nå dukket den opp på spillelisten min for noen år siden igjen. Husker jeg ble så skuffet når jeg fikk vite at Kenny og Dolly ikke var kjærester HaHa! Er vanskelig å velge en sang...men jeg tror det må bli den altså....
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Proud Mary med Tina Turner. Det er den mest sexy låta jeg noengang har hørt.
Gjest Leken Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 SHE det er verdens vakreste sang. Tenk å elske noen på den måten...
megseg Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Min favorittsang må bli 3 Doors Down med Here Without You.. Har egentlig mangen favorittsanger, men dette er den sangen som får hjertet mitt til å hoppe og sommerfuglene til å fly løpsk i magen min! Elsker denne sangen :rødme:
Anglofil Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Vel, jeg synes det er vanskelig å kun velge én, men her er noen av mine favoritter: * Foolish Games (Jewel) * Adrian (Jewel) * Who Will Save Your Soul (Jewel) * Time After Time (Eva Cassidy) * A Soft Place to Fall (Alison Moorer) * Delicate (Damien Rice), * Ikaros (Björn Afzelius) * While My Guitar Gently Weeps (The Beatles) * Fast Car (Tracy Chapman) * Telling Stories (Tracy Chapman) * Majesty (Madrugada) * One of God's Better People (Robbie Williams) * There For Me (Sarah Brightman & Josh Groban) * Someone Like You (Van Morrison) * Stop (Ane Brun) * Nothing Else Matters (Metallica) Mvh Yvonne Endret 12. juli 2008 av Yvonne
The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Drops of Jupiter, av Train. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Skya Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Ååå, det var vanskelig, men det må bli Madrugada med Electric. Drops of Jupiter, av Train. Hilsen The Kitten :banantroll: Å, den er råbra! Jeg liker også Ordinary veldig godt.
Bloodless Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Må jeg velge en, så blir det My Vampire Heart med Tom McRae. Ellers går det i Damien Rice for tiden. Etter den fantastiske konserten på Fredag, er jeg hekta nok en gang. Må si meg enig med Yvonne ang. Delicate. Nydelig sang.
Gjest Magica de Spell Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Vanskelig, hmmm... Enig i at denne er fantastisk: Ååå, det var vanskelig, men det må bli Madrugada med Electric. Andre store favoritter hos meg: - The kids are on high streets (Madrugada) - Elektro vakuum (Madrugada) - Orion (Metallica) - Four Horsemen (Metallica) - Nothin' to loose (Kiss) - Strutter (Kiss) - Yellow (Coldplay) - In my place (Coldplay) - Black (Pearl Jam) - Hallelujah (Jeff Buckley) ..og så blir jeg alltid mo i knærne når jeg hører Stjernesludd med DumDum Boys og Love I can't defend med Elvira Nikolaisen :rødme: Endret 14. juli 2008 av Magica de Spell
Rexina Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 (endret) SHE det er verdens vakreste sang. Tenk å elske noen på den måten... Enig!<3 Den gir tårer. Yndlingssanger fra jeg var liten: * James Taylor - Mexico * Lionel Richie - Hello Edit: og to the moon and back:D Endret 14. juli 2008 av Rexina
Gjest Gl@mB@be Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 The little mermaid - I want more :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå