Gå til innhold

hva tar du med i kofferten til syden=?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

jeg skal pakke til 2 ukers tur til tyrkia nå og jeg syns det er så gøy!

jeg bruker dagevis på å sortere klær og har kjøpt meg 7 bikiner :overrasket: viste det faktisk ikke selv før jeg begynte å prøve pluss at den 8. er på vei i posten. I fjor gikk jeg i den samme bikinien hver dag og den var kånete og trusen var slapp bak. Nå skal jeg vise min beste side fra mannen min :)

jeg gleeeeder meg!!

eneste problemet er at jeg har begynt på yasmin p piller for en uke siden og da jeg skulle begynne på de hvite sukker tabelettene så begynte jeg rett på nytt brett for å utsette den i syden...men håper virkelig at det funker og at jeg ikke får mellomblødning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillagubban

Masse lette sommerklær, så mye jeg får plass til :) Sokker gidder jeg aldri å ta med, og heller ikke overflod av truser; går jo med bikini alltid. Har jeg et fint badelaken til stranden tar jeg med det, hvis ikke kjøper jeg der nede. Solkrem, solbriller og bøker til stranden.

Krysser fingrene for at ppillene funker da; de kan jo være litt lunefulle i begynnelsen. De to siste gangene jeg har vært i syden har jeg hatt mensen hele uka! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir flinkere og flinkere for hver gang - til å ikke ta med for mye klær.

Trenger ikke mye klær når det er så varmt, blir mye bikini. Og bare lette klær (sommerkjole f.eks.) over. Så jeg er for mange bikinier. ;)

Pleier å ta med 2-3 t-skjorter, 2-3 bikinier, 1 langbukse (blir aldri brukt), litt undertøy, noen lette topper og shorts.

Vi har vaskemaskin, men det går fint an å skylle opp undertøy, kjoler og t-skjorter. Så slipper man å drasse på mye tøy nedover. Er mye bedre å fylle den opp mens man er på ferie. :jepp:

eneste problemet er at jeg har begynt på yasmin p piller for en uke siden og da jeg skulle begynne på de hvite sukker tabelettene så begynte jeg rett på nytt brett for å utsette den i syden...men håper virkelig at det funker og at jeg ikke får mellomblødning!!!
Funket på første forsøk for meg (hopper over omtrent hver mens nå), så krysser fungrene for deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
(...) 1 langbukse (blir aldri brukt)(...)

Ta med ei linbukse i stedet! Kjempegode å reise på flyet i, og skulle det nå bli en "kjølig" kveld så er den deilig å ha til den sene kveldsturen, og i motsettning til langbuksa så blir den brukt. Og skulle du nå bli fryktelig solbrent så har du noe heldekkende som fortsatt er luftig og godt å gå i. Selv er jeg en slave av min piratbukse i lin, finnes ikke bedre plagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...