Stine Skrevet 10. april 2002 #1 Skrevet 10. april 2002 I dag prøvde jeg kjoler, og favoritten var en enkel Lilly-kjole. Prisen på kjolen var 4500 kr, noe som forsåvidt ikke var så ille, men så lurer jeg på om jeg kan få den mye billigere i Danmark. Da jeg kikket på Lillys nettside fant jeg ikke kjolen. Betyr det at det er en fjorårs-modell (hun i butikken sa det var 2002-modell), eller ligger ikke alle Lillys kjoler ute på nettet. Dersom jeg drar til Danmark; Syr de inn kjolen for meg der? Hilsen en usikker12
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Skrevet 10. april 2002 Hei! Jeg kjøpte brudekjole hos Lilly i københavn høsten 2000. Den måtte sys opp og det ble gjort i butikken, men jeg måtte komme tilbake noen dager senere. Var der på ferie så det gikk greit. lykke til
scorpion73 Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Har du sjekket med brudesuiten i sandefjord, de pleier ikke å ligge mange kronene over de i danmark. Bare et lite tips, hvis det er lilly jole du er ute etter.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå