Gå til innhold

gardiner

Gjest Fi fi la Belle

Anbefalte innlegg

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

jeg skal ut og kjøpe gardiner i helgen...(håper jeg)

skal ha til stue, kjøkken og soverom da vi nettopp har flyttet inn i ny leilighet.

stuen er hvit med store veradavinduer, kjøkkenet og soverommet er en litt rar grønnfarge (lys). store vinduer på soverrommet slik som i stua men to små på kjøkkenet.

er det noen som har noen forslag? både til hvor jeg kan gå og hvilke farger jeg bør velge....

sofaen i stuen er forresten blå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg skal ut og kjøpe gardiner i helgen...(håper jeg)

skal ha til stue, kjøkken og soverom da vi nettopp har flyttet inn i ny leilighet.

stuen er hvit med store veradavinduer, kjøkkenet og soverommet er en litt rar grønnfarge (lys). store vinduer på soverrommet slik som i stua men to små på kjøkkenet.

er det noen som har noen forslag? både til hvor jeg kan gå og hvilke farger jeg bør velge....

sofaen i stuen er forresten blå....

Jeg tror jeg ville valgt lyse gardiner på soverommet og kjøkkenet ihvertfall. Åhlens har mye fint, og de har ofte stoff i samme type som gardinene - og det kan jo være kjekt hvis du ikke finner gardiner som passer til kjøkkenet.

I stua ville jeg kanskje valgt blå gardiner, siden sofaen er blå - eller lyse gardiner der også. Det er jo litt avhengig av hva annet du har i stua di.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Lyse beige liftgardiner på kjøkkenet tror jeg hadde blitt fint..de har noen fine på Living som ikke koster skjorta.. samme farger på soverommet, men litt tyngre gardiner, gjerne helt ned til gulvet hvis du har plass..

i stua..kanskje hvite persienner med lyseblå "tynne" gardiner? Litt gjennomsiktig hvis du skjønner hva jeg mener..? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...