Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Hei! Er det flere prøvere der ute som tror de traff EL denne måneden? Er så utrolig vanskelig å få tiden til å gå.. Har ca. 10 dager til jeg kan teste om :sengekos: bar frukter. Er så rart, når man har bestemt seg for å få barn så blir man liksom litt besatt, tenker ikke på så mye annet. Vil bare så gjerne att det skal sitte på andre forsøket!! Er så spent.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er aldri sikker. Og heller ikke usikker. Tar det som det kommer. Dette er det tilfeldighetene som regjerer uansett hvor mye man tror og ønsker.

Håper jeg ikke virker negativ nå :P men denne tankegangen har hjulpet meg å ikke frike ut.

Endret av Duracella
Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Nei, man blir liksom litt usikker på om man har truffet. Tester med strips fra billig tester. Har vært øm i magen i forrige uke, men må være innbilling da det bare var 4-5 dager siden EL. I dag er de ca. 1 uke siden EL og det var litt lysebrunt blod i trusa i dag.. Kan jo bety så mangt, men blir liksom litt ekstra spent da! Men som du sier så legger man bare opp til en større skuffelse om det ikke stemmer.. Er ikke så lett dette, og har ingen å snakke med da ingen vet at vi prøver. Må bare holde ut en uke til, lettere sagt en gjort..

Skrevet

Jeg har lært meg etter skuffelse på skuffelse at jeg tar ting som det kommer.. En kan aldri være sikker på om det er full pott rundt EL. Skal jeg sitte å kjenne etter symptomer etter EL og frem te IKM hadde jeg blitt sprø! Det eneste jeg kan bli usikker på er når brystene blir ømme. ...Noe de gjør ca 1 uke før IKM hver mnd da...

Jeg anbefaler på det sterkeste å ta ting som det kommer og aldri ha store forhåninger, da blir alltid skuffelsen hard. Og hvis det er klaff, blir gleden garantert enda større(tror jeg siden jeg aldri ennå har opplevd det) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...