Gjest babering Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 meg og kjæresten min har lyst å prøve doggystyle, men jeg lurer på om jeg burde babere meg både foran og bak da ? skal jo ligge med rompa i været... håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Barbering har ingenting med doggystyle å gjøre. Hvis du har en kjæreste som ikke tåler å se den naturlige kjønnsbehåringen din, så ville jeg seriøst vurdert å kutte han ut.
kelte Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Tror ikke at det er det han fokuserer på i den settingen
Gjest Leken Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Ikke tenk så mye, bare gjør det. Sex skal være gøy, spennende og lekent. Om man har litt hår her og der spiller ingen rolle... Hopp i sengehalmen og kos dere, med rompa i været. Kjempedeilig
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Han tenker ikke på at du har hår bak, det er ikke noe man ser noe særlig til heller når man har doggystyle, dessuten vet jeg ikke om det er så lurt å _barbere_ bak, men uansett, nyt det,og ikke tenk på slike ting Han gjør det deffinitivt ikke.
Tidemand Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Han gjør det deffinitivt ikke. Det har du veldig rett i! Ivartfall for min del... Om kjæresten har mye hår der er vel igrunnen noe av det siste jeg ville tenkt på...
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Barbering har ingenting med doggystyle å gjøre. Hvis du har en kjæreste som ikke tåler å se den naturlige kjønnsbehåringen din, så ville jeg seriøst vurdert å kutte han ut. jeg bare lurte å kutte ut kjæresten sin for no så tåpeli er ikke aktuelt for min del
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Kjæresten min blir så opphisset av doggy at han nesten kommer bare ved tanken tror jeg. Jeg er ikke helt sikker, men har ikke på følelsen av at han er i stand til å vurdere hår/ikke hår mens han holder på. -Med mindre du har en hel skog som dekker hele rompa, så vill jeg tatt dette med knusende ro.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Tror jeg snakker for alle menn her når jeg sier at dette er verdens minste problem i den stillingen. Selv holder jeg ikke ut lenge i den posisjonen, det koker rett og slett i pung, kuk og hodet. Å se pikken skli inn og ut av dama, våt av safter, mens jeg holder om hoftene...ååååhhh. Klapser litt på baken hennes, eller bare knekker dama helt ned i senga og legger meg tungt oppå henne mens jeg holder fast armene og tar henne hardt. Mmmm...tror det blir kosing i kveld
Gjest Pule Per Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Doggy er så opphissende for de fleste menn at de ikke bryr seg om hår eller ikke. De vil se jentas former og mange drømmer om jentas bak og det's tabu. Mange, inkludert meg drømmer om til slutt å kunne ta jenta analt. Det er deeeeilig......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå