Zulu Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har den siste tiden fått problemer med det trådløse nettverket mitt. Signalene er helt på bunn og ofte får jeg ikke koblet meg til i det heletatt. Dette har skjedd sånn plutselig uten endring av plass el. på ruteren. Kan det være at ruteren begynner å bli dårlig og trengs og skiftes ut, eller er det slik at så lenge jeg har signaler fra den så virker den som den skal...? Den er snart 4 år... Blir veldig glad for svar altså - for det er en skikkelig tålmodighetsprøve å ha et nettverk som stadig mister forbindelsen.... Men ellers så har jeg ikke mye å klage på
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Sikker på at det er din egen ruter du tar inn, og ikke naboens ?
Nienna Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Har du oppdatert driverene for trådløst nettverk på PCen din? Det funket i alle fall ganske bra for meg, når jeg slet med ca det samme problemet. =)
Irmiel Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Om ikke det å oppdatere driverne funker, kan du prøve å skru av modemet og starte det på nytt. Hvis ikke det virker heller ville jeg ringt til kundeservice og spurt om det evnt. er noe feil med signalene
Zulu Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 Takk for gode råd. Jeg skal prøve å oppdatere driverene nå. Har ikke prøvd det så jeg begynner der...
feuerstein Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Irmiel, modemet skal da ikke ha noe med saken å gjøre, og modemets kundeservicefolk er ikke betalt for å fikse nettverket vi har inni huset. Rutere kan plutselig bli dårlige, da kan oppdatering av software være løsningen. Hvis Zulu forteller hva slags ruter hun har kan jeg sjekke om det er en kjent feil på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå