Gå til innhold

Satan i helvete, faens fuck dritthøl sex

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Stygg overskrift ikke sant? Nei da, jeg er ikke sur eller sint. Strålende humør på meg i dag faktisk.

Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg da lager dette innlegget? Jeg er bare nysgjerrig på hvor mange visninger et slikt innlegg som dette vil få. De fleste tiltekkes vel av banning, eller?

Men la oss ikke kaste bort hele innlegget da. Så jeg kan jo gjøre noe nyttig ut av det.

Så, banner du? Hvor mye og hva slag ord bruker du? Er det noen ord du mener er for stygt for deg å si?

Forresten, hva trodde du dette dreide seg om når du så emnetittelen?

d e en jævelsk så sur norlænning som ska fix vaskemaskin

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stygg overskrift ikke sant? Nei da, jeg er ikke sur eller sint. Strålende humør på meg i dag faktisk.

Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg da lager dette innlegget? Jeg er bare nysgjerrig på hvor mange visninger et slikt innlegg som dette vil få. De fleste tiltekkes vel av banning, eller?

Men la oss ikke kaste bort hele innlegget da. Så jeg kan jo gjøre noe nyttig ut av det.

Så, banner du? Hvor mye og hva slag ord bruker du? Er det noen ord du mener er for stygt for deg å si?

Forresten, hva trodde du dette dreide seg om når du så emnetittelen?

'

Jippi :) Jeg er førtemann til å svare :hoppe:

Jeg lurer ikke så mye på hvorfor du laget dette innlegget. Konkluderte bare med at du enten er sær, eller kjeder deg. Eventuelt en kombinasjon av de to. (No offence).

Jeg banner ja. Sier som regel: "jævla" eller "faens satans ..." eventuelt bare "satans". Jeg banner ikke ofte, og har heller ingen ord jeg absolutt ikke sier.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

førrbainna......, hælvetes......., faens........, satan!

Banner mest når jeg slår meg veldig, ødelegger noe jeg er glad i eller er meget irritert på en person (banner inni meg eller omtaler personen til en 3.person jeg kjenner godt).

Unngår banning når andre kan høre meg feks ungener, kunder eller personer jeg vet blir støtt av banning (feks presten). Unngår også banning når jeg skal være kultivert feks er sørraførr.

Skrevet

Hehe, morsom video.

Jeg banner som regel for meg selv når jeg slår meg (er superklumsete) eller når jeg prøver noe tusen ganger og det ikke virker. Da kan det komme mange stygge ord som førrbanna, jækla, dritt, møkka, hestkuk, satan...

Ei kjent setning når jeg slår meg er vel: Førrbanna, jækla dritt-ting.

Høres vel ikke så lekkert ut når jeg blir sint, men heldigvis er det når jeg er alene eller sammen med min samboer. Kunne ikke sagt noe slikt offentlig med mindre det er noe skikkelig alvorlig.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Uff, ja, jeg banner nok litt, i tide og utide. Men i visse situasjoner er det ikke annet som hjelper ;)

Naar jeg saa overskriften her tenkte jeg at det var noen som hadde hatt et skikkelig daarlig knull :fnise:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Naar jeg saa overskriften her tenkte jeg at det var noen som hadde hatt et skikkelig daarlig knull :fnise:

Jeg også, og så lurte jeg på hvorfor den ikke lå på Seksualitet...

Jeg banner ikke, jeg drikker ikke, jeg røyker ikke, å faen, jeg glemte igjen røyken min på Vinmonopolet.

Gjest Leken
Skrevet

Ja man blir nyskjerrig da.....

Stygge ord er det mange av men sligrefitte er et av de styggeste. Bruker det aldri men kan det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...