Gå til innhold

Peneste mannen du vet om

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Hihi, hermer litt etter Skorpio.

Hvem er den peneste mannen du vet om? Jeg begynte å tenke litt på det etter "peneste dama du vet om"-tråden, og kom på 100 damer men nesten ikke på noen menn :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg kjenner en svimlende kjekk mann.. til og med de mannlige vennene mine måtte kommentere hvor kjekk han var, en gang vi var ute sammen. - Og da er man bra pen da!

Jeg kan faktisk ikke nevne navnet hans. Det ville jo vært dramatisk for en ganske ukjent mann å bli nedrent av damer fra Kvinneguiden.

Ellers har jeg sans for Johnny Depp, men det har mye med attitude å gjøre. Jeg har sett penere menn.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Veldig glad i Ed Westwick om dagen!

Ellers har man jo

Keanu Reeves

Trond Espen Seim

Dave Grohl

Og så syns jeg Nick Cave er vanvittig sexy ( uten barten, vel og merke ;) )

Men, det er klart, de vakreste menneskene, av begge kjønn, er plutselig han eller henne som bare går forbi deg på gata en dag :)

Skrevet
Hihi, hermer litt etter Skorpio.

Hvem er den peneste mannen du vet om? Jeg begynte å tenke litt på det etter "peneste dama du vet om"-tråden, og kom på 100 damer men nesten ikke på noen menn :klø:

Josh Holloway :hjerte:

http://static.zooomr.com/images/2637262_ae023deb2a_o.jpg

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest
Skrevet

Cristiano Ronaldo og Johnny Depp, blant annet

Gjest dalieo
Skrevet

En jeg kommer på er den nederlandske DJen Don Pepijn. Husker jeg så en video av ham på TV, og ble rett og slett kåt. Han er vanvittig tiltrekkende for meg - høy, mørk, deilig holdning og veldig dype øyne. Ser snill ut, men samtidig sexy på en litt rå måte.

Ah, jeg er glad det finnes menn :wow:

Skrevet (endret)

Her kan man se den første mannen jeg husket at jeg tenkte på som vakker. Jeg var 7 år og syntes at han var så pen at jeg ble flau av å se ham på tv.

Denne mannen: Robert Trujillo synes jeg egentlig ikke er så veldig vakker, bortsett fra når han spille bass, da er han helt magisk, selv uten lyd på. Noen mennesker er spesielt vakre i enkelte situasjoner.

Jeg glemte denne mannen han er faktisk ganske enkelt veldig pen!

Endret av absinthia
Skrevet (endret)

Peneste mennene jeg vet om..LETT

Patrick Dempsey

Eric Dane

kjæresten min

James Lafferty

Shemare Moore

Jason Lewis

og selvfølgelig George Clooney

Endret av broadwaygirl
Skrevet

Sukk..... Sean Connery :sjenert:

Og selv om jeg foretrekker eldre, barske, skjeggete menn, må jeg jo si at Jude Law er en vakker mann!! (Noe min filosofiforeleser også mente, ja han omtalte det som en estetisk sannhet ;) )

Skrevet
Det var mannfolk jeg kaller pen :rødme:

De andre som er vist fram var ikke noe særlig men denne grepa deilige karen var FLOTT!!!! :love:

He he :) Ja, han er skikkelig pen. Han har skikkelig god utstråling også. Det er med på å gjøre ham pen for meg. Bare søk etter Josh Holloway på youtube, så finner du flere intervjuer med ham.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Ååååå, hvordan kunne jeg glemme min helt Macgyver :rødme:

Skrevet

Bortsett fra kjæresten, så er Erik Thorstvedt min store favoritt - også Sean Connery så klart :)

Skrevet
Bortsett fra kjæresten, så er Erik Thorstvedt min store favoritt - også Sean Connery så klart :)

Erik Thorstvedt er helt klart Nord-Europas flotteste mann!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...