Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #21 Del Skrevet 16. juli 2008 Synes bare det er så utrooooolig irriterende at det er så vanskelig å finne kjæreste. Gidder ikke å fly rundt mer å se etter HAN nå, jeg. Hvorfor kan han ikke bare ringe på døren og spørre om å låne sukker...? Jo, det kan han godt få gjøre. Jeg satser på den, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #22 Del Skrevet 16. juli 2008 Joiner deg der altså! *fyller opp skap og skuffer på kjøkkenet, og håper at drømmeprinsen ringer på snart* Må jo være flere som trenger sukker (evt mel, kaffe, egg etc?) *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 16. juli 2008 #23 Del Skrevet 16. juli 2008 nei, får vel ta en tur og se om det er no sukker og låne et sted vel... prates seinere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomlepung Skrevet 20. juli 2008 #24 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har det jo bra som singel, men som en annen skrev her så er jo livet ment å ha noen å dele det med. Kollegaer og venner sier dem ikke skjønner hvorfor jeg er singel, burde jo ikke ha problemer med å få meg dame med mitt "vesen" og utstråling som dem sier. Men greia for min del er rett og slett at jeg har ikke klart å finne noen som er verdt å satse på enda. Har jo hatt noen forhold bak meg, men det har jo vært skivebom siden jeg fortsatt er singel. Husker en dag da jeg satt å deppa over at det var gått i dass med den siste dama jeg hadde og hvor jeg sa til broren min at "og endelig nå som jeg trodde jeg hadde skutt gullfuglen.." hvor han på svarte "nei ta det med ro, du skøyt ikke noe annet enn ei kråke der gitt" . Ser jo nå i ettertid at det var jo ikke noe annet enn ei "kråke" jeg satt å deppa over. Uansett, nå er jeg lei av å satse korta mine på "kråker"... er klar for denne ene "gullfuglen" nå. Men det kommer når det kommer, begynner jeg å stresse med dette så virker det mot sin hensikt, så jeg har ikke dårlig tid... tar det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #25 Del Skrevet 20. juli 2008 Det syntes jeg er en av fordelene ved å være en mann. Man trenger ikke stresse og ligge rundt som jentene gjør. Tar det selv helt med ro, og har GOD TID imotsetning til det andre kjønn, om det skal ha barn da, og ikke minst for utseendede sin skyld. Menn klarer seg bedre i den fasen. Det er derfor jentene er så aktive både seksuellt og med familie fra de er 20-30. Desperat-tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nemi_* Skrevet 20. juli 2008 #26 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har det jo bra som singel, men som en annen skrev her så er jo livet ment å ha noen å dele det med. Kollegaer og venner sier dem ikke skjønner hvorfor jeg er singel, burde jo ikke ha problemer med å få meg dame med mitt "vesen" og utstråling som dem sier. Men greia for min del er rett og slett at jeg har ikke klart å finne noen som er verdt å satse på enda. Har jo hatt noen forhold bak meg, men det har jo vært skivebom siden jeg fortsatt er singel. Husker en dag da jeg satt å deppa over at det var gått i dass med den siste dama jeg hadde og hvor jeg sa til broren min at "og endelig nå som jeg trodde jeg hadde skutt gullfuglen.." hvor han på svarte "nei ta det med ro, du skøyt ikke noe annet enn ei kråke der gitt" . Ser jo nå i ettertid at det var jo ikke noe annet enn ei "kråke" jeg satt å deppa over. Uansett, nå er jeg lei av å satse korta mine på "kråker"... er klar for denne ene "gullfuglen" nå. Men det kommer når det kommer, begynner jeg å stresse med dette så virker det mot sin hensikt, så jeg har ikke dårlig tid... tar det som det kommer. Enn når man ser ut som ei kråke, men er egentlig en gullfugl da?(bare ingen som tar seg tid til å se det...) ikke rart men er singel :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 20. juli 2008 #27 Del Skrevet 20. juli 2008 Enn når man ser ut som ei kråke, men er egentlig en gullfugl da?(bare ingen som tar seg tid til å se det...) ikke rart men er singel :gråte: om du ser ut som en kråke er vel opp til andre og bedømme vel? pluss at mange ser faktisk forbi det yttre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 20. juli 2008 #28 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er i en fase hvor jeg bare er forvirret.. Har alltid vært en håpeløs romantiker og datet i tide og utide for å håpe at det er drømmeprinsen. Noen småforhold har jeg da hatt, men aldri noe seriøst. De siste årene har jeg viet til singellivet og det har følt ganske DEILIG og befriende!:D Men nå tror jeg at jeg har slått ut håret nok og merker at jentene i gjengen er blitt så voksne og at jeg henger så igjen i "hva skjedde med å bare ha det gøy??!"-fasen.. De har alle hatt kjærester i 3 og 4 år! I tillegg er jeg 20 år og føler at det er ok å ha et ordentlig forhold og litt erfaring.. Så JA, jeg vil ha kjæreste, selv om jeg liker veldig godt den friheten! Men når jeg ser venninnene mine, og alt jeg ikke har opplevd enda, blir jeg skikkelig misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RETT Skrevet 20. juli 2008 #29 Del Skrevet 20. juli 2008 Grunnen til at man ikke skal si slik er at man lett kan tro at du har feil motivasjon for å innlede et forhold. En kjæreste skal være noe mer enn noe som bare er praktisk og trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 21. juli 2008 #30 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #31 Del Skrevet 21. juli 2008 Nå er det jo slik at bestanden av kråker er større enn bestanden av gullfugler, så det er vel egentlig bare å lade hagla på nytt. Alternativet er selvsagt å kjøpe et spann med gullmaling, men hvem narrer man egentlig da? Næh.. Jeg vet da faen.. Ting løser seg for andre, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal løse seg for oss også. Og så har du jo selvsagt også alle dem som har kjæreste eller ektefelle hvor ting ikke har løst seg likevel - du vet disse "lykkelige" menneskene i parforhold du møter på jobb i ukedagene; De som er like livlige som et fuktet gråpapir, og som sukker litt ekstra når klokka nærmer seg fire. Kanskje det er litt bedre å sitte litt lenger på post og spare ammunisjonen til den riktige fuglen kommer forbi.. Morsom måte å si ting på, men det er jo sånn det er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2008 #32 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kaia_* Skrevet 21. juli 2008 #33 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er forskjell på de som aldri har hatt noen og de som er single men som faktisk har hatt noen... De i førstenevnte blir losers, men sistnevnte bare blir imidlertidig single på jakt etter noe nytt, fresh blood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. juli 2008 #34 Del Skrevet 21. juli 2008 om du ser ut som en kråke er vel opp til andre og bedømme vel? pluss at mange ser faktisk forbi det yttre.. Jupp... Forbi det ytre, og bort på den spretne blondina med oppstopperdaier og trapperæv ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke singel lenger Skrevet 21. juli 2008 #35 Del Skrevet 21. juli 2008 Men hva vil dere man skal si da, når dere sier dere savner å ha en kjæreste? Jeg var selv singel i mange år før jeg fant drømmemannen. Jeg vet hvordan det er å være singel og få høre at han dukker opp når man minst venter det osv. Men jeg irriterte meg aldri over sånne ting. I denne tråden virker det litt som om det blir feil uansett hva man sier. Så hva skal jeg si til min single venninne som sier hun vil ha en kjæreste? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #36 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er forskjell på de som aldri har hatt noen og de som er single men som faktisk har hatt noen... De i førstenevnte blir losers, men sistnevnte bare blir imidlertidig single på jakt etter noe nytt, fresh blood. Kommer jo an på vettet til den som ser det. Jeg var "evig singel" inntil jeg møtte HAN. Og da var jeg voksen. Ser på meg som en vinner, ikke en taper. The winner takes it aaaaaaaaaall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 21. juli 2008 #37 Del Skrevet 21. juli 2008 Lov? visst er det lov!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel4ever! Skrevet 22. juli 2008 #38 Del Skrevet 22. juli 2008 Det som ikke er lov, er jo å si at man IKKE vil ha kjæreste! Er pisslei av at hver gang jeg møter noen jeg ikke har sett på en stund, så er spørsmålet "hvordan går kjærlighetslivet, har du funnet deg noen nå da?", hvorpå jeg svarer nei og får akkurat de samme "trøstende" svarene som dere. Jeg blir særlig ofte beskyldt for å være kresen, for det måååå jo være den eneste grunnen til at ei dame som har skikkelig draget på menn ikke er i et fast forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. juli 2008 #39 Del Skrevet 22. juli 2008 Men hva vil dere man skal si da, når dere sier dere savner å ha en kjæreste? Jeg var selv singel i mange år før jeg fant drømmemannen. Jeg vet hvordan det er å være singel og få høre at han dukker opp når man minst venter det osv. Men jeg irriterte meg aldri over sånne ting. I denne tråden virker det litt som om det blir feil uansett hva man sier. Så hva skal jeg si til min single venninne som sier hun vil ha en kjæreste? :klø: Var på vei til å skrive noe tilsvarende som denne. Det er jo sørenmeg ikke lett å svare noe fornuftig på et sånt utsagn heller da!!!??! Hvis man ikke tåler et litt intetsigende svar (som "han dukker opp når du minst venter det!" er!!), så får man heller la være å klage!! Man setter faktisk den man klager til i en ubehagelig situasjon ved å si sånt. For det blir sikkert galt å si "Ja, det skjønner jeg, det er superdigg å ha kjæreste!" også!! Men for all del, forslag til hva det "er lov" å svare mottas med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrert Skrevet 22. juli 2008 #40 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg synes det var kjempekjipt å ikke ha kjæreste. Min mor sa alltid at jeg måtte komme meg ut på byen hvis jeg skulle treffe noen, for de dukket ikke bare opp på døra. Jeg har alltid skyldt på at jeg ikke har tid til en kjæreste. Må bli ferdig med utdannelse og få meg en god jobb osv før jeg får tid til slikt. Selv om jeg aller helst hadde lyst på en kjæreste Men plutselig en dag så dukket min nåværende samboer opp i samme klasse på videreutdanningen min. (Tok 1 år før vi fikk øynene opp for hverandre, men likevel dukket han bare opp ) Så, joda, av og til dukker de bare opp Man må bare ta tida til hjelp, hvis man ikke vil gjøre noe aktivt (ut på byen, fritidsaktiviteter, turer e.l.) for å finne ham/henne da. Lykke til i jakten alle sammen Endret 22. juli 2008 av Frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå