Gjest _den evigsingle_ Skrevet 10. juli 2008 #1 Del Skrevet 10. juli 2008 Sier jeg det høyt får jeg som regel: "Du får ikke det om du er desperat vettu!" (Eh...nei, men sa ikke: jeg er desperat etter kjæreste jeg.) Eller så kommer: "Det skjer når du minst venter det..." (etterfulgt av et smil som bare kommer med den setningen...) Er så lei av det svaret at neste gang...ja...mest sannsynlig brekker jeg meg! "Du må jo gjøre noe for det da hvis du har så lyst på kjæreste, han banker ikke på døra vettu." De som har sagt noe om det her inne får som regel lange avhandlinger fra jenter (spesielt), som skriver om hvor hærlig det er å være singel! Hvor mye de nyter tilværelsen. For meg virker det litt som om noen av de skriver det ned for å overbevise seg selv, eller at de kanskje har sett litt for mye på " Sex and the city". Ok, den var kanskje litt krass, men som sagt bare en tolkning fra min side. Jeg er surmuler ikke over å være singel, men aller helst ville jeg hatt en jeg digget å være sammen med, og som digget å være sammen med meg. Så, dere som har sagt dette høyt: Hørt disse setningene før? Finnes flere av de, kom gjerne med de du liker aller minst å høre! Hilsen hun som er singel, men smiler likevel ...hadde bare smilt enda mer med kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg vil også ha kjæreste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 10. juli 2008 #3 Del Skrevet 10. juli 2008 det kommer når du mindt aner det, bare vent og se om noen spør meg om jeg ikke snart skal få meg dame så pleier jeg ennten si at jeg tar det som det kommer, at jeg ikke har dårlig tid eller at jeg har bestilt ei men jeg trur de rota hu bort i posten. spesielt den siste får de fleste til og bytte tema fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 10. juli 2008 #4 Del Skrevet 10. juli 2008 ditto deg ts Jeg har kjempelyst på kjæreste! Jeg går ikke å sutrer om det, og ingen kan kalle meg desperat. Jeg er egentlig ganske ensom, men deter egentlig ikke noe jeg vil gå rundt å si til folk. Men egentlig så har jeg det jo fint! Jeg trives jo fint i mitt eget selskap og i venners. Men at singellivet er herlig vil jeg absolutt ikke påstå, jeg ville foretrukket å være i et forhold. Forstår ikke folk som "elsker singellivet" selv... Livet er til for å deles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _den evigsingle_ Skrevet 10. juli 2008 #5 Del Skrevet 10. juli 2008 ditto deg ts Jeg har kjempelyst på kjæreste! Jeg går ikke å sutrer om det, og ingen kan kalle meg desperat. Jeg er egentlig ganske ensom, men deter egentlig ikke noe jeg vil gå rundt å si til folk. Men egentlig så har jeg det jo fint! Jeg trives jo fint i mitt eget selskap og i venners. Men at singellivet er herlig vil jeg absolutt ikke påstå, jeg ville foretrukket å være i et forhold. Forstår ikke folk som "elsker singellivet" selv... Livet er til for å deles Ensom...takk for at du sa det. Det er nemlig ikke "lov" til å si det heller. Føler meg ensom fordi jeg ikke har kjæreste jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _den evigsingle_ Skrevet 10. juli 2008 #6 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg vil også ha kjæreste:) ROP DET UT! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 10. juli 2008 #7 Del Skrevet 10. juli 2008 Ensom...takk for at du sa det. Det er nemlig ikke "lov" til å si det heller. Føler meg ensom fordi jeg ikke har kjæreste jeg også. Jeg vet, de få gangene det har komt ut av munnen min at jeg er ensom foran venner, feiger jeg alltid ut og slår en vits i stedet. Man har ikke lov til å være ensom, det er visst bare tragisk det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Også veldig singel Skrevet 11. juli 2008 #8 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg slutter meg til denne! Jeg vi ha kjæreste! Ja, jeg trives i eget selskap. Ja, jeg har det bra. Ja, jeg VET at potensielle kjærester ikke ringer på døra. Ja, jeg vet at det hender når du minst venter det (eller vet jeg det? Har "minst ventet det" i snart 10 år...). Ja, jeg liker å kun måtte ta hensyn til meg selv. Ja, jeg har mange gode venner og super familie. Men samtidig: Ja, jeg savner en god armkrok, en samtalepartner, en som elsker meg... Ja, jeg savner å ha det enda bedre. Ja, jeg skulle ønske jeg hadde en jeg kunne ta hensyn til, en som brydde seg om meg. Ja, jeg kjenner det "klør i eggstokkene", spesielt når flere og flere venner etablerer seg. Ja, jeg føler meg ensom av og til. Ja, jeg ønsker jeg hadde en å dele hverdagene med. Ja, ja, JA!!!! Hmm... Godt å få det ut kjenner jeg! Når det gjelder "velmenende" kommentarer fra andre, er det disse som er gjengangerne: - Du må komme deg mer ut vet du, de står ikke i kø for å ringe på! - Du får bare hive deg rundt du også! (kommentar da jeg nevnte at min yngre søster var blitt mamma...) - Bare slapp av, han dukker opp når du minst venter det (som nevnt lenger oppe, jeg har faktisk "minst ventet det" i ca 10 år.... Hvor mye "mindre" kan jeg vente det? ) - Det skjer ikke noe hvis du ikke tar litt initiativ vet du! - Du må ikke være så kresen! (næhei... Men jeg er ikke kresen! Er da en mellomting mellom å "ta hva som helst" og være kresen? Dessuten bør det jo være en viss interesse fra min side tilstede også? Eller?) - ...... Kunne sikkert kommet med flere "gullkorn", men dette får holde en tidlig fredag morgen. På tide å stålsette seg for en ny singel helg! Hilsen nok ei singel jente, ikke desperat, men som savner en kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 11. juli 2008 #9 Del Skrevet 11. juli 2008 Åh, alle de der fikk jeg også. Pappa lurte til og med om jeg kjørte i den andre fila.....siden jeg aldri hadde tatt med noen hjem. Da var jeg 20 år. Ikke rart man får angst! Jeg var en av de(fremdeles er) som har den imagen at jeg klarer meg fantastisk uten en mann og alt er bare roser og babyfiser om man er singel. Så når jeg fikk meg type så fikk jeg utrolig mange reaksjoner fra venner og tidligere kollegaer. Den dag i dag får jeg "Enn at DU har vært sammen med typen din i 2 år? Hva er det som skjer?" Jeg, mannehateren liksom. Men innerst inne drømte jeg jo LITT om å ha noen å kose med på søndager. Men jeg ville heller dø enn å innrømme det,selv til mine beste venner. Så jeg ødela ganske heftig for meg selv. Det var mitt image. Jeg var flink til å kline mye på byen,men med en gang jeg fikk respons på mine mange crush så snudde jeg på hælen og spurta andre veien. Flytta til et anna land der ingen hadde et mannehater-inntrykk av meg og fikk min nåværende kjæreste etter under 3 uker på universitetet. Dette gjelder sikkert ikke for deg TS, men jeg ville bare vise at mange ganger utstråler man "Jeg trenger faen meg ikke et hankjønn/hunkjønn, ville heller slikket asfalten utenfor kinoen fremfor å suge noen(dette sa jeg faktisk til ALLE vennene mine)." Kanskje ikke så rart jeg var singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _den evigsingle_ Skrevet 11. juli 2008 #10 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg visste at det kom til å være mange som kjente seg igjen i dette. Og kommentarene dere får fra andre, de er velkjent. Etter å ha lest det som er blitt skrevet her, kan jeg ikke annet enn tenke: det er jo rimelig trist at dette ikke er noe vi kan si høyt. Jeg har aldri opplevd å bli elsket av noen helt spesiell (da snakker vi utenom familie og venner) Det gjør jo selvfølgelig noe med meg! Tenk på de som hverkan har famile eller venner rundt seg heller, de må virkelig ha det fælt. Noen ganger har jeg fått høre at man ikke skal definere seg selv utifra om man har en mann eller ikke...neivel... Jeg må vel kanskje si at jeg leter litt etter en definisjon når jeg som sagt aldri har opplevd å bli elsket av en partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #11 Del Skrevet 11. juli 2008 Litt morsomt hvordan jeg kan bli kalt desperat og kresen i samme setning enkelte ganger. Tror ikke andre helt vet hva de skal si jeg, de bare slenger ut av seg de kjente frasene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 11. juli 2008 #12 Del Skrevet 11. juli 2008 det kommer når du mindt aner det, bare vent og se om noen spør meg om jeg ikke snart skal få meg dame så pleier jeg ennten si at jeg tar det som det kommer, at jeg ikke har dårlig tid eller at jeg har bestilt ei men jeg trur de rota hu bort i posten. spesielt den siste får de fleste til og bytte tema fort... Hahahaha!! Kanskje jeg skal prøve den neste gang noen spørr ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #13 Del Skrevet 11. juli 2008 Syns det er motsatt jeg da. Prøv å si at du ikke ønsker deg kjæreste, og se om du blir trodd? Nope... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 13. juli 2008 #14 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg vil ogå ha kjæreste!!!! (Har en spesiel jeg treffer iblandt og ønsker så gjerne å være kjæresten hans!!!) Endret 13. juli 2008 av vilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 13. juli 2008 #15 Del Skrevet 13. juli 2008 Innrømmer det ikke for noen, men jeg vil ha kjæreste og! -evig singel- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentegjest Skrevet 13. juli 2008 #16 Del Skrevet 13. juli 2008 Litt morsomt hvordan jeg kan bli kalt desperat og kresen i samme setning enkelte ganger. Tror ikke andre helt vet hva de skal si jeg, de bare slenger ut av seg de kjente frasene. Haha så bra! Jeg har bare akseptert den selvmotsigelsen der hittil, men det er jo litt absurd å liksom være desp OG kresen Vel, jeg vil også ha kjæreste! Jeg har blitt kritisert for å fantasere om den store kjærligheten av venninner som tok et praktisk valg av ektemann da de var 23 og knasker lykkepiller nå... hehe. Men som noen andre her sa; jeg må jo like fyren også da?? Sånn virkelig like...nei, jeg vil ikke gi opp troen på kjærligheten, for å ha en eller annen fyr du IKKE elsker oppå deg ville være helt krise! Så da får jeg heller Vise litt initiativ, men ikke være desperat Ikke tro han kommer og ringer på, men ikke løpe etter ham heller "Minst vente det", men samtidig vise initiativ Virke tilnærmelig, men samtidig "whatever, jeg er ikke desp" ....neh, skaffe katt kanskje, og bli Crazy Old Catlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget brukermann Skrevet 14. juli 2008 #17 Del Skrevet 14. juli 2008 Sier jeg det høyt får jeg som regel: "Du får ikke det om du er desperat vettu!" (Eh...nei, men sa ikke: jeg er desperat etter kjæreste jeg.) Eller så kommer: "Det skjer når du minst venter det..." (etterfulgt av et smil som bare kommer med den setningen...) Er så lei av det svaret at neste gang...ja...mest sannsynlig brekker jeg meg! "Du må jo gjøre noe for det da hvis du har så lyst på kjæreste, han banker ikke på døra vettu." De som har sagt noe om det her inne får som regel lange avhandlinger fra jenter (spesielt), som skriver om hvor hærlig det er å være singel! Hvor mye de nyter tilværelsen. For meg virker det litt som om noen av de skriver det ned for å overbevise seg selv, eller at de kanskje har sett litt for mye på " Sex and the city". Ok, den var kanskje litt krass, men som sagt bare en tolkning fra min side. Jeg er surmuler ikke over å være singel, men aller helst ville jeg hatt en jeg digget å være sammen med, og som digget å være sammen med meg. Så, dere som har sagt dette høyt: Hørt disse setningene før? Finnes flere av de, kom gjerne med de du liker aller minst å høre! Hilsen hun som er singel, men smiler likevel ...hadde bare smilt enda mer med kjæreste Som om jeg skulle skrevet det selv Jeg har alt i livet bortsett fra en kjæreste. Og når man har alt annet er det fryktelig morsomt å ha noen å dele det med Lykke til, til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2008 #18 Del Skrevet 14. juli 2008 Klart at det er lov! ...og jo flere som roper, desto mere normalt blir det utad. *forventer et høylydt KOR på forumet nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 14. juli 2008 #19 Del Skrevet 14. juli 2008 jeg satt for noen år siden og pratet med ei på jobben i pausa vår, hun spurte om jeg ikke var litt på leiting, og jeg broderte ut om hvor fint det var og være singel, hvordan jeg ikke kunne tenke meg og ha ei hengende over meg og mase osv. min kolega syntes det var synd da hun venninden som pleide og hente henne på jobben synes jeg var utrolig søt og min kolega kunne tenke seg og fikse en date mellom oss to! ehhh....nja....jo...nei (klarte ikke svelge stoltheten) har det fint som jeg har det jeg veit du:-) etter det har jeg forandra det fra "skall ikke ha kjæreste" til " har ikke dårlig tid så vi får se hva som skjer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. juli 2008 #20 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk høre denne: "Hvorfor har du ikke kjæreste?" "Hvorfor har du ikke blitt forelska?" HVORFOR??? Endte med å svare: "Hvorfor er du så teit?" Hun ble sur Dette var en venninne av meg som pleide å være den "evigsingle", men som plutselig hadde funnet seg en. Fint for henne. Men hun burde ha skjønt at det ikke var noe hokus pokus Og beklager, TS, men jeg fant min da jeg minst ante det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå