Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bloom
Skrevet

Er det noen som har prøvd den? Den skal være noe ala Kanebo sin 38 grader, bare denne her går av med 39 grader :gjeiper:

Bare lurer på om noen har prøvd den, og om den klumper seg lett? Gir den noe særlig volum? Og er den lik Kanebo sin..? For om den er det er den absolutt ikke aktuell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd Kanebos, men er kjempefan av Lash Power. Den klumper ikke i det hele tatt. Den gir veldig bra volum, om du påfører riktig og flere ganger. Den er ikke en instant volum mascara, du må "bygge" litt for å få et bra resultat :)

Store plusset med den er at den holder seg fin gjennom alt, men fjernes med varmt vann.

Gjest Bloom
Skrevet

Ok! For jeg liker ikke Kanebo sin, den legger seg som en hinne utenpå vippene som man drar av, syns det er ekkelt.

Da skal jeg prøve Lash Power ;)

Skrevet

Hei:)

Jeg har brukt Lash power en stund, og den er ikke dum. Gir lange vipper, men kanskje ikke allverden av volum. Syns den kan være litt lei å få vaska bort (må minst være 39 grader for at den skal gå bort), pluss at du må gni en god del. Fått utslett rundt øynene pga. det.

Vil kanskje heller anbefale Double Wear zero smugde fra Estee Lauder. Den gir både lengde og volum og den er lett å vaske av.

Gjest Bloom
Skrevet
Hei:)

Jeg har brukt Lash power en stund, og den er ikke dum. Gir lange vipper, men kanskje ikke allverden av volum. Syns den kan være litt lei å få vaska bort (må minst være 39 grader for at den skal gå bort), pluss at du må gni en god del. Fått utslett rundt øynene pga. det.

Vil kanskje heller anbefale Double Wear zero smugde fra Estee Lauder. Den gir både lengde og volum og den er lett å vaske av.

Takk for svar! Men jeg må ha en som er helt vannfast, skal bade med den. Og det er vel ikke E. Lauder sin så vidt jeg vet? Har prøvd den tidligere, og jeg syns ikke den satt så godt.

Har prøvd de fleste vannfaste mascaraer, men tenkte jeg skulle prøve Clinique sin nå.. Litt av cluet med mascaren også er at den ikke går bort med mindre det er 39 grader- skal jo sitte i regn, bad, tårer osv. :)

Tror nok jeg kommer til å bruke makeupfjerner for å få den vekk uansett, syns det sliter så på vippene å ikke bruke det.

Skrevet

Bruker denne maskaraen for tiden og synes den er noe av det dårligste jeg har prøvd! Den drysser og den gir ikke lengre vipper eller volum. Med andre ord et dårlig kjøp som jeg angrer på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...