Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Om det finns menn på Kvinneguiden: Synes dere dette er et fint kompliment? - Du gjør meg glad
Tidemand Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Uten tvil! Men i vilken annledning? som i du gjør meg glad men det blir ikke noe mellom oss? eller du gjør meg så glad! Jeg elsker deg?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Uten tvil! Men i vilken annledning? som i du gjør meg glad men det blir ikke noe mellom oss? eller du gjør meg så glad! Jeg elsker deg? Som i det siste. At han gjør meg glad, at jeg begjærer ham som mann og at jeg har hatt noen av mine fineste stunder sammen med ham. Han har sagt en del pent til meg. Jeg håper han ble glad for ordene.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Uten tvil! Men i vilken annledning? som i du gjør meg glad men det blir ikke noe mellom oss? eller du gjør meg så glad! Jeg elsker deg? Kult, en ny mann på KG! Håper flere menn registrerer seg her, det er så gøy å høre menns meninger!
Tidemand Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Som i det siste. At han gjør meg glad, at jeg begjærer ham som mann og at jeg har hatt noen av mine fineste stunder sammen med ham. Han har sagt en del pent til meg. Jeg håper han ble glad for ordene. Du må ikke tenke og planlegge så mye av det du sier da... Det beste kommer ofte spontant og rett fra hjertet <3 Men slik kommer også mange morsomme ting da Kult, en ny mann på KG! Håper flere menn registrerer seg her, det er så gøy å høre menns meninger! Tenkte jeg skulle komme inn hit og få noe vett inn i hudene deres Men fra spøk til alvor er det vell litt ett forsøk på og prøve og forstå dere
Gjest nbp Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 noe mann håper på når man dater er jo og gjøre den andre glad, og få bekreftelse på det er fint. om dere går bortover arm i arm, du lener hodet liksom i mot hans skuldre og sier halv høyt at "du gjør meg utrolig glad ola" etterfulgt av noen sekunders tankefull stillhet, det ville virka på meg hvertfall:-) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå