Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg prøvde Veet hårfjerningskrem i dag og syns den funket.... Men hvor lenge holder resultatet seg? Noen med andre erfaringer fra denne kremen?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Da jeg brukte det så var hårene borte i 5-6 uker, faktisk! (Har sluttet med det fordi jeg har blitt redd for å plutselig bli allergisk og få brannskader.)
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 er dette den som ble testet ut av KG? en blå pumpeflaske til ca hundre lappen? jeg er veldig nysgjerrig på denne , men gidder ikke å kjøpe hvis den ikke funker. Kan denne brukes til bikini kanten..? stod ikke noe om det på flasken... kjedelig med hårstubber i syden som kommer en dag etter barbering...
Gummiloppa Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 (endret) er dette den som ble testet ut av KG? en blå pumpeflaske til ca hundre lappen? jeg er veldig nysgjerrig på denne , men gidder ikke å kjøpe hvis den ikke funker. Kan denne brukes til bikini kanten..? stod ikke noe om det på flasken... kjedelig med hårstubber i syden som kommer en dag etter barbering... Prøvde den her om dagen, og syns bena ble kjempe myke. Men stubbene var tilbake dagen etterpå :/ Så er jo like greit å barbere syns jeg da... Like tungvint egentlig ettersom man må hoppe i dusjen etterpå for å få vekk all kremen Endret 11. juli 2008 av Tillepike
astral Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 på meg så holdt det i ca. tre dager. Men hårene blir mye mykere når det vokser tilbake i forhold til den grisebusten man får etter høvelen. Eneste minuset er at de lukter ekkelt og at huden min egentlig ikke tåler den
laperla Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Jeg prøvde Veet hårfjerningskrem i dag og syns den funket.... Men hvor lenge holder resultatet seg? Noen med andre erfaringer fra denne kremen? Tja... Egentlig ikke verdt strevet, syns nå jeg. Måtte sitte i over 15 min for at det skulle skje noe, og en kjenner at det svir litt. Like forbanna må jeg over med høvel etterpå. Det positive antar jeg er at huden blir mykere og for en dags skyld litt glattere (enn ved bare høvel). Dagen derpå, samma styret.
laperla Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 er dette den som ble testet ut av KG? en blå pumpeflaske til ca hundre lappen? jeg er veldig nysgjerrig på denne , men gidder ikke å kjøpe hvis den ikke funker. Kan denne brukes til bikini kanten..? stod ikke noe om det på flasken... kjedelig med hårstubber i syden som kommer en dag etter barbering... Jaa, noen som kjenner til denne? Er det en sånn type en skal ta med i dusjen? Såfall, mista jeg trua på den nå.
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jaa, noen som kjenner til denne? Er det en sånn type en skal ta med i dusjen? Såfall, mista jeg trua på den nå. Denne skal du ha i dusjen ja. Liker veldig godt hårfjerningskremer jeg, synes de varer 4-5 dager å slepper barbere deg etter en dag under armene hver dag:) herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå