Gjest julie-gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei! Så for litt siden en veske som jeg lurer sånn på hvor selges! Noen som kan hjelpe meg? vesken er litt stor, nesten som en bag. Den har ett blomstrete mønster i noe stoff lignende bomull. "Kantene" på vesken, pluss håndtaket er i brunt skinn! Den er sååå fin, så om noen veit, hadde jeg blitt kjempe glad!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Akkurat hvilken veske du har sett vet jeg jo ikke, men vet at merket Oilily har slike vesker. Vet desverre ikke hvor det selges (bortsett fra en taxfreebutikk, Sydenreise). Men du kan i alle fall finne kolleksjonen på internettsidene og det er listet opp noen butikker der. Så du kan jo se om det er en slik veske du har sett i alle fall.
meesah Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 http://www.usc.co.uk/Yumi-Cracked-Shoulder-Bag/00178880001010,default,pd.html?cgid=ViewAll
Topplue Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Cubus har for tiden en slik væske som du beskriver. Er jo en billig versjon da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå