Gå til innhold

Camping plass i Stavern - husker ikke navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene min skal nedover med campingvogna til helga. De skal ha den på en campingplass i stavern og jeg og sambo skal muligens bruke den til uke igjen mens de er hjemme. Også tenkte jeg at jeg skulle sjekke litt opp hvor den ligger o.l. men jeg har såklart glemt navnet og foreldrene mine får jeg ikke tak i nå så jeg kan i det minste prøve meg. Må legge til at det er ca 10 år siden jeg var der så det kan være forandret der.

Den ligger litt utenfor tror jeg, når man kjører inn til den er det jorder på begge sider og når man kjører inn til campingen på venstre side så er det et bittelite fjell på høyresiden som også fortsetter videre langs veien.

Når man har kjørt inn på campingen så er det først campingvogner (mulig de har bygd om) og tror det er hytter litt lengre inn og til venstre. I midten(?) så er det en liten butikk, en cafe/gatekjøkken(?) og en stor spillehall. Det er også en lekeplass like ved butikken.

Når man går fra butikken så er det kanskje 5 minutter til stranda, men det ligger et svaberg(fjell) mellom campingplassen og stranda.

Det ligger også et lite fjell inne på plassen (venstre side hvis man tenker fra inngangen) med plasser rundt hele.

Dette ble veldig knotete forklart, men om noen har noen forslag til hvilket sted det kan være så ville det vært til stor hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Aner ikke hvilken campingplass du mener, men gjorde t søk og kanskje dette kan hjelpe

Gjest Muskat
Skrevet

Tror det er en der nede som heter noe med "and". Andvik eller lignende...

-Men det kan jo godt være flere campingplasser i Stavern..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...