Gå til innhold

bøker om trening

Fremhevede innlegg

Gjest lillesol
Skrevet

Camilla Porsman - 100 dager til en ny kropp

Bill Phillips - Body for Life

Lurte litt på om noen av dere har noen erfaring med disse to bøkene?

Sitter og lurer på om jeg skal bestille en, men har ikke helt bestemt meg ennå. Noen som har noen andre å anbefale?

Er ikke interessert i Fedon bøkene osv.

Klem LilleSol

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest noen av de bøkene, så kan ikke si hvilken som er best.

Men jeg har hørt andre si at Body For Life inneholder ganske ambisiøse treningsprogrammer som krever mye tid og gjennomføre etter planen (det må den vel nesten gjøre også hvis den skal gi bedre kropp på 12 uker eller noe, men...). Personlig har jeg ikke så stort utbytte av slike bøker fordi jeg blir demotivert når jeg ikke klarer å følge det opplegget som beskrives.

Men noen som har lest dem kan sikkert svare bedre enn meg! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er litt avhengig av hva slags trening du er ute etter selvfølgelig, men Ove Rytter (svensk treningsguru) har skrevet etpar bøker som er veldig bra. Disse er riktignok fokusert mot bodybuildere, men uansett vil jo de forskjellige treningsprinsipper være de samme. Bøkene heter "Effektiv Bodybuilding" og "Avansert Bodybuilding", og jeg vil nok anbefale den første. Den inneholder store og klare bilder av de forskjellige øvelsene for de forskjellige muskelgruppene, samtidig som utførelsen er detaljert beskrevet. Bøkene inneholder også gode tips angående ernæring.

Tror disse bøkene finnes på de fleste "almenne", offentlige bibliotek, så det kan jo være lurt å låne de før du evt kjøper de.

Lykke til!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Jeg kjøpte "Fitness for kvinner" gjennom bladet iForm. (mulig du kan få den via hjemmesidene: www.iform.nu)

Den syns jeg er bra, med treningsprogram for alle nivåer, både for hjemmetrening og i helsestudio. Det er også programmer for trening under graviditet og etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...