Gå til innhold

7 JUNI........


Lady79

Anbefalte innlegg

......er datoen som jeg om min kjære blir gift.......

vet at det er flere av oss 7 juni bruder her....hvordan er magefølelsen??har dere alt under kontroll??

dette er ett lite innlegg der vi alle kan legge inn bekymringer, gleder og forventninger osv....

og kjære alle sammen som ikke gifter seg på 7 juni.....sleng gjerne inn noen ord dere også :wink:

føler jeg begynner å få kontrollen...noen små detaljer gjenstår jo.....men jeg tror at dette skal gå bra....har gode hjelpere....

nå koser jeg meg litt med KG's bryllupssider....men syns virkelig det mangler endel "brylups-referat her....jeg håper på å kunne ha en koselig, fin og minnerik historie å fortelle noen uker etter vielsen når jeg har fått summet meg litt .....

håper på å få høre fra dere alle....

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gifter meg 4 juli, og føler vel at jeg har ting sånn rimelig under kontroll. Kjolen har kommet (puh! var nesten nervevrak, jeg), sko+veske er underveis, undertøy må kjøpes, flybilletter bestilt og betalt (gifter meg i USA), hotell er stort sett bestilt og betalt, vielsen+blomster+fotograf er bestilt og betalt.....

Må finne en fin hårfrisyre jeg vil ha, samt bestemme meg helt for tilbehør (tiara, hansker, evt underskjørt). Så jeg kommer nok greit i mål!

Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest atina

:lol: Hei,

Vi gifer oss også 7 juni. Føler at alt er under kontoll. Litt nervøs for at jeg har glemt noe, men har mange gode venner som minner meg om ting. Ellers så har jeg delligert oppgaver rundt om til venner og familie. Godt.

Gleder meg som et lite barn. Vår datter på 2 1/2 år skal være brudepike å gå inn i kirken før meg og far. Spennende.

Ønsker dere alle bruder lykke til. Går det litt på skakke den dagen så blir vi vel gift alikevel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heissann...

så gøy da Atina...jeg har også en datter som skal være brudepike...hun blir 2 år i juli...hun skal væer brudepike sammen med sin kusine...også har vi 5 brudesvenner....gutter vi er tante/onkel til :D

ja...vi blir nokk godt gift hele gjengen :wink:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

om 13 dager.....har vi kaffe og kaker...og jeg er blitt frue.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en 7. juni brud melder sin annkomst!

I dag har vi hatt bryllupsmøte og prøvd, så godt det lar seg gjøre å lappe sammen bryllups forberedelsene!

På tirsdag skal vi til presten og innen den tid, må jeg finne notene til Shanais Twain`s "Still the one" Hjelp!

Ting brgynner å bli bra. Nervene er i høyspenn og våkennettene blir mange :roll: Men litt nerver må en jo ha!

Har litt panikk nå siden brudekjolen ikke er ferdig enda :o Den bli ferdig!

Vår kjære sønn på 10 mnd skal ikke være brudesvenn, men det skal de vi er tante og onkel til. Jenta på 5 år skal gå bak meg, og bak henne skal guttene gå. De er 3, 5 og 8 år.

Vakringen våres skal være med i kirken oh på bildene, men resten av dagen skal mamma og pappa få fri.

I morra skal jeg ha prøve time hos frisøren, det skal bli spennende!

Har litt lyst til å ordne neglene mine. Har passe lange negler, men vil stive de litt opp og så en sånn hvit kant i tuppene. Men blir ikke det stygt dersom jeg ikke vedlikeholder det?

Lykke til med planleggingen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...