Gjest Pupsilure Skrevet 11. juli 2008 #21 Skrevet 11. juli 2008 Hadde jeg lett etter en lang, klassisk brudekjole, kunne jeg nok absolutt tenkt meg din. Jeg har sett gjennom 40 sider på finn med brudekjoler nå, for å finne en kort en, men det er jo umulig. Jeg syntes kjolen din var nydelig, og billig Annonsen var også veldig fin. Det er nok vanskelig å selge fordi det er så innmari mange til salgs, og det er nok mange som unner seg en ny kjole. Tenk så fint det ville vært om det ble arrangert et bruktsalg for brudekjoler, der man kunne prøve, og se kjolene in real life. Jeg hadde hvertfall gått på noe slikt. I oslo er det nå 204 kjoler til salgs. Hadde alle samlet seg, på f.eks. en bryllupsmesse, så tror jeg mange hadde fått solgt.
Noldus Skrevet 13. juli 2008 #22 Skrevet 13. juli 2008 Det er også mange som skriver at de har mange flere gode bilder av kjolen, som man må ta kontakt for å få. Hvorfor ikke legge disse ut med en gang? Jeg er en av disse!!! Har ikke lagt ut så mye bilder rett å slett fordi jeg ikke ønsker å ha me fjes eller andre folk på bildene som ligger på nettet! Dersom noen vil se mer bilder, kan jeg sende dem uten å måtte redigere å fikse på dem!!
LilleMy28 Skrevet 13. juli 2008 #23 Skrevet 13. juli 2008 Har vært inne og sett på det jeg tror er annonsen nå, og den ser grei ut. Det er nok bare det at det er så mye til salgs nå at ting tar tid. Ellers vil jeg kanskje si at 165 cm er forholdsvis lavt, så da er en del utelukket (jeg er selv 176 cm) bare pga det. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet... Tror også mange kjøper nytt og tenker at de kan selge igjen så blir det ikke så dyrt, men bortsett fra en så kjenner jeg ingen som har fått solgt kjolen sin i løpet av det siste året. Noen burde startet et utsalg/butikk og selge brukte kjoler så hadde nok flere gått for brukt, kanskje en forretningsidé for noen? Men da hadde jo selgerene av kjolene sikkert måtte godta enda lavere pris siden det måtte vært et lite mellomlegg.
Fun Light Skrevet 13. juli 2008 #24 Skrevet 13. juli 2008 Et tips generelt til alle som selger kjole på nettet, som knskje gjør at ting selger fortere; legg ut ting til salg for seg! Dropp "slør og sko følger med".. Jeg er inne på nettet nå og leter frebrilsk etter tilbehør, da kjolen er i boks, men ser nesten bare annonser hvor ting følger med eller selges som pakke.. Skjønner at det er greit å kvitte seg med alt samlet, men da utelukker man muligheten til å selge ting separat og bli kvitt det litt etter litt i stedet..
bakgårdshanne Skrevet 15. juli 2008 #25 Skrevet 15. juli 2008 Hvis det er en 1141 agape kjøper jeg den gjerne!
Gjest Gjest_kris_* Skrevet 20. august 2008 #26 Skrevet 20. august 2008 Nei, prisen er ikke urimelig. Det er gjengs over at en brudekjole som er brukt kun 1 gang, selges for halv pris. Man kan jo ikke se at den ikke er ny engang når de er renset. Jeg har gått litt ned ift halv pris selv, men jeg akter ikke å "gi bort" kjolen heller. Da vl jeg heller ha den hengende her. Problemet nå tror jeg er at det er mange som tilbyr nye skreddersydde kjoler til en billig penge. Og det er jo dyrt nok å gifte seg så det tror jeg det er mange som hopper på. Jeg ville ikke betalt 4000-5000 kr for en brukt kjole når jeg kunne fått en ny skreddersydd til 3000-4000 kr.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #27 Skrevet 20. august 2008 Hadde jeg lett etter en lang, klassisk brudekjole, kunne jeg nok absolutt tenkt meg din. Jeg har sett gjennom 40 sider på finn med brudekjoler nå, for å finne en kort en, men det er jo umulig. Jeg syntes kjolen din var nydelig, og billig Annonsen var også veldig fin. Det er nok vanskelig å selge fordi det er så innmari mange til salgs, og det er nok mange som unner seg en ny kjole. Tenk så fint det ville vært om det ble arrangert et bruktsalg for brudekjoler, der man kunne prøve, og se kjolene in real life. Jeg hadde hvertfall gått på noe slikt. I oslo er det nå 204 kjoler til salgs. Hadde alle samlet seg, på f.eks. en bryllupsmesse, så tror jeg mange hadde fått solgt. JEg har en lang kjole fra Cecilie Melli, som bør gjøres kort pga et lite hull nederst. Den selges for 1/3 av prisen pga denne feilen. Sjekket med skredder som ville ta 600 kr for å gjøre den kort.
angara Skrevet 21. august 2008 #28 Skrevet 21. august 2008 Jeg var også inne og søkte etter kjoler på finn. Men reagerte på at jeg syntes de var alt for dyre. De jeg fikk opp i treffet mitt var på i gjennomsnitt 6000 kr! Kanskje det er billig for en kjole som i utgangspunktet kostet 15 000, men for meg er det likevel uaktuelt å bruke så mye penger på noe jeg har på meg én gang. Jeg endte opp med å bestille fra kina til en brøkdel av prisen. Min vordende ektemann fikk seg vest og kalvekryss fra finn, en annonse som hadde ligget ute i to år(!).
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #29 Skrevet 22. august 2008 Jeg var også inne og søkte etter kjoler på finn. Men reagerte på at jeg syntes de var alt for dyre. De jeg fikk opp i treffet mitt var på i gjennomsnitt 6000 kr! Kanskje det er billig for en kjole som i utgangspunktet kostet 15 000, men for meg er det likevel uaktuelt å bruke så mye penger på noe jeg har på meg én gang. Men den som selger kjolen har jo kanskje betalt nettopp kr 15 000 for å ha den på én gang.. Det ER dyrt med brudekjoler, og jeg skjønner godt at folk tar halv pris for et plagg de bare har brukt, ja nettopp - ÉN gang.. Synes ikke TS skal behøve å gå ned på pris, men det er klart, får man ikke solgt den, så får man ikke, og da må man jo ned i pris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå