Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Fryktelig hvor ute av trening og dermed usikker man kan bli.. Etter lang tid som singel, med masse bomskudd og mislykkede prosjekter, på den ene eller andre måten - har jeg endelig truffet en fantastisk mann!! Foreløpig har vi vært på 5 dater, og jeg liker han bedre og bedre... Føler at han også er på det nivået - men har litt vanskelig for å lese han allikevel... Dermed blir jeg så usikker - det er så skummelt å føle... Er redd for å bli forelsket og dumpa... Redd for at dette bare er en flørt for han, når jeg kjenner at jeg begynner å legge så mye mer i det... Jeg vil avklare litt... Ikke tvinge han til forpliktelser akkurat men jeg vil vite om han ser noen muligheter i dette... Venninnene gir meg veldig forskjellige råd - noen mener jeg bare må spørre og andre mener at jeg absolut ikke må gjøre det - for da risikerer jeg bare å skremme han bort... Og det vil jeg ikke!! Så da ender jeg med å lure på hvordan kan jeg finne ut noe?? Bør jeg finne ut noe - eller skal jeg prøve å beholde litt is i magen...??? Nesten litt tragisk å være voksen og allikevel så usikker....
vilja Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Leste om at en person her inne sa noe følgende på første daten: Jeg vil ha en mann, barn, og jeg har ikke tid til å tulle bort tiden på noe som ikke kommer til å bli. Hehehe, synes det var bra, og jeg tror de er samboere nå. Selv så driver jeg å dater en fyr. JEG føler meg som kjæresten hans, men han bruker fryktelig lang tid følelsesmessig sa han til meg. Vi møttes hjemme hos han etter et nettbekjentskap i Desember i fjor. Så vi er ikke sammen, men vi treffes jevnlig og koser oss masse. Jeg har sagt at jeg har så lyst til å være kjæresten hans rett ut, men som sagt så sier han at han trenger tid på å få følelser for meg. Har spurt hva statusen er for oss er også, men han sier jeg er som en venninne..... - Litt usikker er jeg også ja. Vi får melde oss inn i en klubb:)
Teriyaki Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Kjæresten sa han brukte tid på sånt, men jeg spurte han rett ut om hvor i stod. Du skremmer han ikke bort ved å spørre han om hvor dere står, så lenge du ikke sier "er vi kjærester nå?" Still heller et åpent spørsmål, slik at han kan gi et åpent og mer utdypende svar som i tillegg ikke sier noe om hvor du mener dere står, dermed bør han ikke bli skremt vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå