Gjest Miss Gemini Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Hjelp! Eksamenstiden nærmer seg, men jeg får meg ikke til å sette meg og lese effektivt. Etter å ha lest bare en liten stund finner jeg ut at kjøkkenet må vaskes, klær må vaskes, jeg har limt alle bildene mine i fotoalbumet og ryddet klesskapet og vasket resten av leiligheten.. Hvorfor er det så mye vanskeligere å lese effektivt nå enn det har vært resten av året??? HJELP!! Vet ikke hva slags råd jeg kan få på dette jeg, men godt å få en liten utblåsing da.. Masse klemmer fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Kjenner meg godt igjen ja. Tror ikke at det er noe godt råd å gi, men prøv å tømme hodet. Kanskje du kan gå på biblioteket eller et annet sted der det ikke er oppvask og klesvask. Sett deg i et leserom eller bare i en stol og les. Kom deg vekk fra alle forstyrrelsene! Skru av mobilen (eller la den bli hjemme)!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Etter noen år på Universitetet har jeg funnet ut at det finnes to typer mennesker: De som klarer å lese hjemme, og alle de som ikke klarer det. Selv klarer jeg det ikke, for da kommer jeg på alt annet jeg kunne ha gjort, til og med kjedelig husarbeid. Så for meg er det Blindern hver dag! Kan du ikke sette deg på et bibliotek eller en lesesal? Da har du ikke noe annet å gjøre enn å ... lese. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Hvis noen skulle ha litt selvdisiplin til overs så vær så snill å send meg en boks!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå