strailiss Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har bestilt bladabm. på Costume med vekomsttilbud ("gave"). Idag fikk jeg bladet, men ikke noe gave. Pleier det å komme etter man har betalt giroen? Trodde det skulle komme sammen med bladet jeg..? Noen som vet?
Gjest Abonnent Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har bestilt bladabm. på Costume med vekomsttilbud ("gave"). Idag fikk jeg bladet, men ikke noe gave. Pleier det å komme etter man har betalt giroen? Trodde det skulle komme sammen med bladet jeg..? Noen som vet? Gaven kommer en stund etter at man har betalt giroen. Jeg tipper at det gikk to uker fra jeg betalte til jeg fikk min. Costume.no sier følgende: Abonnementsbetingelsene Abonnementet løper til oppsigelse. Etter velkomstperioden mottar du automatisk Costume til kun kr 148,50 pr. kvartal (3 nummer). Du kan når som helst si opp abonnementet. Du vil motta abonnementsgaven 3 - 5 uker etter at du har betalt abonnementet. Tilbudet gjelder ikke utenfor Norge. Har du spørsmål angående ditt abonnement, ta kontakt med kundeservice på tlf 23 06 87 03 eller på www.kundeservice.com
strailiss Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Ah! Hehe, der kan du se Takkskalduha! Godt jeg følger med på hva jeg bestiller
Gjest Raptuza Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Eg og ventar på den takkegaven....og har berre mottatt 2 nr av Costume- verdens kjedeligaste blad(fann eg ut etterpå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå