Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til morgengave til mannen. Jeg har kjøpt en ting til rund 700 kroner, men vil kjøpe noe mer. Jeg aner ikke hva det skal være. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mannen skal da ikke ha morgengave, det er det du som skal ha. .Som takk for at du gidder gifte deg med han.

Skrevet

Jeg tenker på å kjøpe Ipod touch screen til min tilkommende :)

Skrevet
Mannen skal da ikke ha morgengave, det er det du som skal ha. .Som takk for at du gidder gifte deg med han.

Jeg synes han trenger en takk for at han gidder gifte seg med meg også. :fnise:

Skrevet
Jeg tenker på å kjøpe Ipod touch screen til min tilkommende :)

Min tilkommende skyr Ipod'er som pesten, og andre Mac-produkter også for den saks skyld. Jeg tror han har de fleste elektroniske duppeditter han trenger, det han har lyst på kjøper han jo bare.

Gjest Gjest eller noe sånn
Skrevet
Jeg synes han trenger en takk for at han gidder gifte seg med meg også. :fnise:

He he he :-) Jeg vet ikke hva du skal kjøpe til han jeg, men du har alt kjøpt noe til 700 kroner, det burde vel holde i massevis vel? En blowjob gjør gjerne susen ;-)

Skrevet
He he he :-) Jeg vet ikke hva du skal kjøpe til han jeg, men du har alt kjøpt noe til 700 kroner, det burde vel holde i massevis vel? En blowjob gjør gjerne susen ;-)

Jo da, en blowjob skal han nok få. Men jeg anser det vel ikke akkurat som noen gave, da. Det er noe jeg gjør fordi jeg synes det er hyggelig. :)

Skrevet

Ingen flere tips, bortsett fra blowjob og Ipod?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg bestilte skikkelig dykkerklokke til min kjære fra watchzone.no, men de har vanlige klokker også. Etter det jeg har klart å finne ut er prisene der veldig gode :)

Gjest madam_mim
Skrevet

Vi har bestemt oss for å legge en sum penger i en liten låsbar kiste og merke de med en opplevelse..Når det rette dukker opp -vi ser for oss konsert med yndlingsgruppa i et eller annet land, så bruker vi de pengene og tar masse bilder underveis så vi kan lage en album fra turen vår...vips så har vi et fint minne vi kan samle på resten av livet vårt sammen :love:

Eller:

- Bilder av deg i lite og ingenting klær :lur: Gjerne i et album eller innramma om du tør :fnise: Vi har barn i hus, så vi kan nesten ikke henge opp sånt noen plass :hoho: Derfor fikk kjæresten sine bilder i album - funka fint det :lur:

- forstørre opp et fint bilde på lerret av dere to sammen :love:

- Dørskilt/postkasse med deres felles navn på (om dere skal ha det da :fnise:)

- En bitteliten hund / katt i en kurv med sløyfe på (det kunne jeg tenkt meg selv ihvertfall :ler: )

- om dere er friluftsmennesker: gode tursko og en tursekk med invitasjon om fjellturer som inkluderer nakenbading i fjellvann oppi :sjarmor:

Lykke til :)

Skrevet
Vi har bestemt oss for å legge en sum penger i en liten låsbar kiste og merke de med en opplevelse..Når det rette dukker opp -vi ser for oss konsert med yndlingsgruppa i et eller annet land, så bruker vi de pengene og tar masse bilder underveis så vi kan lage en album fra turen vår...vips så har vi et fint minne vi kan samle på resten av livet vårt sammen :love:

Eller:

- Bilder av deg i lite og ingenting klær :lur: Gjerne i et album eller innramma om du tør :fnise: Vi har barn i hus, så vi kan nesten ikke henge opp sånt noen plass :hoho: Derfor fikk kjæresten sine bilder i album - funka fint det :lur:

- forstørre opp et fint bilde på lerret av dere to sammen :love:

- Dørskilt/postkasse med deres felles navn på (om dere skal ha det da :fnise:)

- En bitteliten hund / katt i en kurv med sløyfe på (det kunne jeg tenkt meg selv ihvertfall :ler: )

- om dere er friluftsmennesker: gode tursko og en tursekk med invitasjon om fjellturer som inkluderer nakenbading i fjellvann oppi :sjarmor:

Lykke til :)

Å, det syns jeg var gode tips! Generelt er vel gaver som inkluderer en opplevelse populært. (og da tenker jeg på noe mer enn en blowjob...) :fnise:

Skrevet

Åh, en liten hundevalp i en kurv skulle jeg gjerne gitt, for vi ønsker oss hund begge to, men fordi vi flytter til USA om noen måneder har vi bestemt oss for å vente med det..

Men min kommende mann ønsker seg dykkerkurs, så det skal jeg vurdere.

Han ønsker seg også ting som en kraftig kikkert (men de er dyre, jeg er student), og en haug med tegneseriebøker :)

Jeg har også tenkt litt på å navngi en stjerne etter ham.... Det ønsker jeg meg i alle fall. Både min far og min niese har en egen stjerne :)http://www.starregistry.com/

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde lyst å kjøpe playstation 3 til mannen min, men det ble i dyreste lager syns jeg.. Kjøpte han heller 8 bind om 2.verdenskrig, som han er kjempeintressert i. Ikke så veldig romantisk gave, men det viktigste er vel at han blir glad..:)

Har også laget et album fra tiden vi har vært ilag (7år), med div bilder fra div turer, opplevleser og hverdagen vår.. Det syntes iallefall jeg var ganske personlig og litt romantisk! :) Håper han blir fornøyd!

• 3 uker senere...
Skrevet

Min forlovede har gått og mast om at han har lyst på en ny tatovering i flere år nå (joda han har fra før av), så jeg lurte på om jeg kanskje skal gi han et gavekort på tatovering. Ellers er jeg ganske blank...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...