Sessa Skrevet 29. april 2004 Forfatter #201 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis noen vet om en smiley som river seg i håret så kom gjerne med den i dag, for det er akkurat det jeg har lyst å gjøre nå!!!! Min gamle arb.giver har fremdeles IKKE klart å levere inn lønns og skattebekreftelse til trygdekontoret, så da ser det ut som det blir dårlig med sykepenger på meg denne uken. Og vi som er raka blakka :klask: Jeg ringte og purra på dem i sted, så jeg håper virkelig butikksjefen (lille lammet) tar det opp med eieren (sorte ulv). Hun lovde meg i alle fall det, så da får vi se! Ellers glemte jeg å si i går at jeg er blitt invitert med på fjordcruise i Oslofjorden med nye jobben (25 års jubileum for jobben) den 12 juni. Å det blir helt knall!!! Har fått tillatelse fra sambo å dra selv om han har bursdag dagen før. Litt dumt i grunn at jeg drar for det er jo hans 25 års dag. Gaven har han fått da Men hadde i grunn tenkt å lage i stand en skikeklig fest for han. Da får vi gjøre det på fredagen kanskje... Har nettopp spist frokost, og i dag har jeg bestemt meg for å drikke litt mer kaffe hver dag Det er litt oppkvikkende og vanndrivende, så kanskje det gir meg energi til å komme meg ut på trimtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #202 Del Skrevet 3. mai 2004 Startet i ny jobb i dag. Ikke et dårlig valg tror jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. mai 2004 #203 Del Skrevet 6. mai 2004 Heisann, en liten til deg!! åssen går det i nyjobben?? Flott håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå