Gå til innhold

Sessa sin lune hule!

Sessa

Anbefalte innlegg

Hvis noen vet om en smiley som river seg i håret så kom gjerne med den i dag, for det er akkurat det jeg har lyst å gjøre nå!!!! Min gamle arb.giver har fremdeles IKKE klart å levere inn lønns og skattebekreftelse til trygdekontoret, så da ser det ut som det blir dårlig med sykepenger på meg denne uken. Og vi som er raka blakka :klask: Jeg ringte og purra på dem i sted, så jeg håper virkelig butikksjefen (lille lammet) tar det opp med eieren (sorte ulv). Hun lovde meg i alle fall det, så da får vi se!

Ellers glemte jeg å si i går at jeg er blitt invitert med på fjordcruise i Oslofjorden med nye jobben (25 års jubileum for jobben) den 12 juni. Å det blir helt knall!!! Har fått tillatelse fra sambo å dra selv om han har bursdag dagen før. Litt dumt i grunn at jeg drar for det er jo hans 25 års dag. Gaven har han fått da :P Men hadde i grunn tenkt å lage i stand en skikeklig fest for han. Da får vi gjøre det på fredagen kanskje...

Har nettopp spist frokost, og i dag har jeg bestemt meg for å drikke litt mer kaffe hver dag :) Det er litt oppkvikkende og vanndrivende, så kanskje det gir meg energi til å komme meg ut på trimtur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, en liten :klem: til deg!!

åssen går det i nyjobben?? Flott håper jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...