Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? Er du mann eller dame? Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Tjener du godt? Er du gift? Bor du alene eller sammen med noen? Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Er du for eller mot sex før ekteskapet? Er du for eller mot abort? Røyker du? Er du vegetarianer eller kjøtteter? Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Bryr du deg om miljøet? Har du mye fordommer mot andre mennesker? Sånn ca hvor sosial er du? Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Er du fornøyd med livet ditt?
Gjest Brunhilde unplugged Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har bare et spørsmål til ts: Sånn ca hvor nysgjerrig er du? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har bare et spørsmål til ts: Sånn ca hvor nysgjerrig er du? :klø: På en skala fra 1-10. Da må det bli 25. Hvordan det? Men helst ikke spor av tråden for mye.
annamaria8 Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Spørreundersøkelse?! Hvem er den typiske KG-brukeren?
Brunhilde Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Spørreundersøkelse?! Hvem er den typiske KG-brukeren? Tja si det...hvem er typisk i det hele tatt?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Du kan få noen svar av meg om du vil... Hvor gammel er du? 25-35 år Er du mann eller dame? dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? høy, mastergrad Tjener du godt? passe Er du gift? nei Bor du alene eller sammen med noen? sammen med noen Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? midt på treet til ganske god (men vi kan ikke leve overflødig) Er du for eller mot sex før ekteskapet? det kan folk få bestemme selv. For min egen del er jeg for... Er du for eller mot abort? selvbestemt Røyker du? nei Er du vegetarianer eller kjøtteter? begge deler.. Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? har en slags tro, men ikke gudetro Bryr du deg om miljøet? ja Har du mye fordommer mot andre mennesker? ikke så velding mange, men noen Sånn ca hvor sosial er du? varierer fra oversosial til helt asosial Bryr du deg mer om deg selv enn andre? ikke så veldig i alle fall.. Er du fornøyd med livet ditt? ja
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Slike undersøkelser legges helst på snikk-snakk. Mange lignende spørsmål der fra før oppgjennom tiden. Om du flytter den dit ber en moderator om å gjøre det får du flere svar. Spør om det på ris og ros
Gjest StockDama Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 23 Er du mann eller dame? dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? noe, grafisk. Tjener du godt? middels Er du gift? nei Bor du alene eller sammen med noen? sammen med kjæresten Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? midt på treet Er du for eller mot sex før ekteskapet? 100% for Er du for eller mot abort? for Røyker du? nei Er du vegetarianer eller kjøtteter? kjøtt er digg Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? ateist Bryr du deg om miljøet? joda Har du mye fordommer mot andre mennesker? har nok litt ja Sånn ca hvor sosial er du? middels sosial Bryr du deg mer om deg selv enn andre? nei Er du fornøyd med livet ditt? jupp
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 40 Er du mann eller dame? dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? bachelorgrad Tjener du godt? middels Er du gift? Nei, skilt Bor du alene eller sammen med noen? sammen med noen Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? midt på treet Er du for eller mot sex før ekteskapet? for Er du for eller mot abort? for selvbestemt Røyker du? Ja Er du vegetarianer eller kjøtteter? spiser både kjøtt og grønnsaker Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? åndelig, ikke religiøs Bryr du deg om miljøet? seff Har du mye fordommer mot andre mennesker? ikke mye, men noen Sånn ca hvor sosial er du? middels Bryr du deg mer om deg selv enn andre? nei Er du fornøyd med livet ditt? Ja
Gjest pincy Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 27 Er du mann eller dame? dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? fullført videregående! Tjener du godt? NEI Er du gift? nei Bor du alene eller sammen med noen? samboer Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? midt på treet Er du for eller mot sex før ekteskapet? FOR Er du for eller mot abort? FOR Røyker du? JA Er du vegetarianer eller kjøtteter? KJØTTETER Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? NEI Bryr du deg om miljøet? JA men gjør ikke mye for det.. Har du mye fordommer mot andre mennesker? det spørs Sånn ca hvor sosial er du? veldig lite Bryr du deg mer om deg selv enn andre? vet ikke? Er du fornøyd med livet ditt? nei men vi klarer oss?
Gjest gabriela Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 19 Er du mann eller dame? Dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Vgs Tjener du godt? Nei, jobber ikke spesielt mye utenom skole. Er du gift? Nei. Bor du alene eller sammen med noen? Bor sammen med noen. Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Dårlig til middels. Tjener man mer, bruker man mer. Er du for eller mot sex før ekteskapet? Det får folk bestemme selv hva de vil. Er du for eller mot abort? Selvbestemt. Røyker du? Ja. Er du vegetarianer eller kjøtteter? Kjøtteter. Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Ikke religiøs, men åndelig. Bryr du deg om miljøet? Ja. Har du mye fordommer mot andre mennesker? Ja, og mener det er naturlig. Sånn ca hvor sosial er du? Er ganske sosial. Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Setter dessverre andre først. Er du fornøyd med livet ditt? Ja.
Tidemand Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hvor gammel er du? 21 Er du mann eller dame? Mann eller gutt etter omstendighetene, kan finne på og leke på lekeplasser midt på dagen i edru tilstand, men er også en mann når det trengs Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? har en videregående utdannelse uten fagbrev Tjener du godt? vil ikke si det nei Er du gift? Nei men snart samboer Bor du alene eller sammen med noen? Bor snart sammen med kjæresten Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Midt på treet tror jeg ca... Er du for eller mot sex før ekteskapet? Sex er en viktig del av ett forhold, så absolutt før Er du for eller mot abort? Jeg er for abort Røyker du? Litt for mye vil jeg tro Er du vegetarianer eller kjøtteter? Kommer ann på hva som blir servert Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Agnostisk til en viss grad vil jeg tro... Bryr du deg om miljøet? Ikke spesielt mye igrunnen Har du mye fordommer mot andre mennesker? Litt for mye Sånn ca hvor sosial er du? Har sosial angst, men det kommer seg Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Selvfølgelig ikke! Er du fornøyd med livet ditt? Begynner og bli Endret 10. juli 2008 av Tidemand
Nienna Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 18. Endelig. 8D Er du mann eller dame? Dame. Eller, jeg omtaler meg selv som kjerring. Men jeg har innovertiss, så dame funker vel også. Eller jente. Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Nja, de to første årene med media og kommunikasjon på vgs. Så jeg kan i teorien skaffe meg lærlingplass. Tjener du godt? Arbeidsledig. Er du gift? Litt ung til det, kanskje. Bor du alene eller sammen med noen? For øyeblikket bor jeg midlertidig hjemme hos mamma og pappa. Flyttet hjem hit i glippen mellom at jeg sa opp gamle leiligheten og flytter inn i ny med kjæresten min. ^^ Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Varierer vel mellom midt på treet og dårlig, tror jeg. Er du for eller mot sex før ekteskapet? Veldig for. Veldig. Er du for eller mot abort? For. Røyker du? Japp. Litt for mye. Er du vegetarianer eller kjøtteter? Vegetarianer, men jeg spiser fjærkre og fisk. 8D Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Standardsvaret; Jeg er ikke religiøs, men jeg tror på litt mer mellom himmel og jord enn vitenskapen sier. Bryr du deg om miljøet? Japp. Har du mye fordommer mot andre mennesker? Dumt spørsmål, selvsagt. Alle har det. Jeg håper og tror at jeg klarer å tone ned mine fordommer, litt, da. x) Sånn ca hvor sosial er du? Ca så sosial som det passer meg å være. ^^ Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Kommer ann på hvem de andre er. Er de andre mine beste venner og kjæresten min? Nei. Om de andre er random folk jeg gikk i barnehagen med, og ikke har sett siden da, ja. Er du fornøyd med livet ditt? Så fornøyd jeg kan være, slik ting er nå. ^^
mee mee Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 svarer jeg Hvor gammel er du? 22 Er du mann eller dame? dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? ja, 3 årig fra høyskole innen markedsføring Tjener du godt? middels Er du gift? nei Bor du alene eller sammen med noen? sammen med veninne Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? vanlig Er du for eller mot sex før ekteskapet? 100% for Er du for eller mot abort? for Røyker du? perioderøyker og festrøyker Er du vegetarianer eller kjøtteter? kjøtteter Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Tror på apene Bryr du deg om miljøet? selvfølgelig ja Har du mye fordommer mot andre mennesker? Ja, enkelte "grupper" ja. Sånn ca hvor sosial er du? Helst vanlig tror jeg, periodevis Bryr du deg mer om deg selv enn andre? nei Er du fornøyd med livet ditt? ja nå er jeg det.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 23. Er du mann eller dame? Dame. Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Holder på med en bachelor. Innen noe "informasjonsgreier". Tjener du godt? Lever av studielån og deltidsjobb, så nei. Er du gift? Nei. Bor du alene eller sammen med noen? Hos mamma. Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Midt på treet tror jeg. Er du for eller mot sex før ekteskapet? For. Er du for eller mot abort? For. Røyker du? Nei. Er du vegetarianer eller kjøtteter? Vegetarianer. Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Nei. Bryr du deg om miljøet? Ja. Har du mye fordommer mot andre mennesker? Såklart. Sånn ca hvor sosial er du? Veldig veldig lite. Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Ja. Er du fornøyd med livet ditt? Nei.
TinaM Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? snart 18- Er du mann eller dame? jente Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Har et år igjen på vgs Tjener du godt? Har 3 jobber, så jeg tjener vel rimelig godt for min alder Er du gift? nei Bor du alene eller sammen med noen? Jeg bor med 2 søstre, foreldrene mine, 1 hund og 2 kaniner:-) Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? veldig god Er du for eller mot sex før ekteskapet? absolutt for Er du for eller mot abort? Kommer ann på situasjonen, men somregel i mot Røyker du? Nei Er du vegetarianer eller kjøtteter? Kjøtteter, desverre Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Nei Bryr du deg om miljøet? ja. så absolutt Har du mye fordommer mot andre mennesker? Nei, svært lite Sånn ca hvor sosial er du? Ganske så sosial, vil jeg tro Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Nei, andre kommer alltid foran meg Er du fornøyd med livet ditt? Akkurat nå kunne ingenting vært bedre!
Anglofil Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hvor gammel er du? 21 år. Er du mann eller dame? Dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Fullført videregående, skal begynne på fjerde og siste året av allmennlærerutdanningen. Er ferdigutdannet lærer om ett år. Tjener du godt? Relativt, siden jeg jobber ved siden av studiene. Er du gift? Nei, singel. Bor du alene eller sammen med noen? Bor sammen med mine foreldre til jeg er ferdig med utdanningen min. Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Midt-på-treet-økonomi, men har aldri manglet noe. Det har gått litt opp og ned. Er du for eller mot sex før ekteskapet? For. Er du for eller mot abort? For. Røyker du? Nei. Er du vegetarianer eller kjøtteter? Kjøtteter. Men er ikke så veldig glad i en del typer kjøtt, når sant skal sies. Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Ja, i den forstand at jeg klarer ikke å tro at noe "bare" kan ha oppstått, f. eks The Big Bang. Jeg tror først og fremst på naturvitenskapen, men jeg er åpen for andre alternativer kan man kanskje si. Bryr du deg om miljøet? Ja, det gjør jeg. Har du mye fordommer mot andre mennesker? Nei, det vil jeg ikke si. Jeg har vel noen, men jeg prøver å være så åpen og vennlig innstilt til andre så mye som mulig. Sånn ca hvor sosial er du? Kommer veldig an på. Jeg har mange venner, men jeg liker godt å være for meg selv. Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Nei. Det er viktigst for meg at andre har det bra, men samtidig er det viktig å ta vare på seg selv også. Er du fornøyd med livet ditt? Ja, faktisk, jeg er i grunn det. Mvh Yvonne Endret 10. juli 2008 av Yvonne
Teriyaki Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hvor gammel er du? 17, blir 18 om 4,5 mnd Er du mann eller dame? meget ung kvinne:) Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Holder på med det. Siste året på vgs. nå, også blir det neste sykepleierhøgskolen Tjener du godt? 4-5000 i mnd. Er du gift? Hehe, nei Bor du alene eller sammen med noen? Blir for svart og hvit det spørsmålet der. Jeg har boadresse med moren min, men er veldig mye hos kjæresten min. Likevel sover jeg hjemme en eller to ganger i uken. Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Mamma har ikke så god økonomi, men vi bor i en leilighet til nesten 3 milioner. Dette er fordi faren min har god økonomi, så før de skiltes, kjøpte han et stort hus med stor hage som vi bodde i. Dette fikk mamma stor fortjenelse på, etter å ha kjøpt pappa ut, og store deler av lånet var nedbetalt. Er du for eller mot sex før ekteskapet? Ingen av delene. Gjør det du føler for. Kan ikke akkurat være mot sex før ekteskap med tanke på at jeg er veldig aktiv selv. Er du for eller mot abort? Kommer an på omstendighetene. I utgangspunktet i mot, men er det en medisinsk årsak (uansett om den er psykisk eller fysisk), så er det greit. Røyker du? Nei, og det er jeg stolt av. Er du vegetarianer eller kjøtteter? Elsker kjøtt Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Neei..Tror ikke på noe spesielt over oss, men tror det er ånder og sånt her..Såkalte spøkelser Bryr du deg om miljøet? Ja, men litt dobbelmoralist siden jeg ikke gjør så mye for å forbedre tilstanden. Likevel, så er det skjeldent jeg hiver søppel, og jeg tar alltid opp etter bikkja Har du mye fordommer mot andre mennesker? Ja. Sånn ca hvor sosial er du? Skjeldent jeg går en dag alene. Som regel er jeg enten med kjæresten eller med venner Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Vanskelig spørsmål. Er en omsorgsfull person som bryr meg masse om mine venner osv. Men det er klart jeg bryr meg om meg selv, jeg er hittil ikke villig til å dø for noen. Er du fornøyd med livet ditt? Faktisk, så er jeg fornøyd med det for tiden, noe som jeg for et år ikke kunne si. Endret 10. juli 2008 av Teriyaki
The Kitten Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hvor gammel er du? 19 Er du mann eller dame? Dame Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Begynner på studiene til høsten. Tjener du godt? Ja, i forhold til hvor mye jeg jobber så. Mellom 5 400 og 8 000 kr per måned. Er du gift? Nei Bor du alene eller sammen med noen? Sammen med familien. Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? God økonomi Er du for eller mot sex før ekteskapet? For Er du for eller mot abort? For Røyker du? Nei Er du vegetarianer eller kjøtteter? Kjøtteter Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Nei, ikke i det hele tatt. Bryr du deg om miljøet? Selvfølgelig. Har du mye fordommer mot andre mennesker? Tja, jeg vet ikke helt; kanskje litt. Sånn ca hvor sosial er du? På en skala fra 1-10: 7. Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Jeg bryr meg mest om meg selv, men bryr meg mye om andre også. Er du fornøyd med livet ditt? Ja, ganske. Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 10. juli 2008 av The Kitten
The Kitten Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Hvor gammel er du? 18. Endelig. 8D Er du mann eller dame? Dame. Eller, jeg omtaler meg selv som kjerring. Men jeg har innovertiss, så dame funker vel også. Eller jente. Har du utdanelse? I såfall, hvor høy og hva slags utdannelse? Nja, de to første årene med media og kommunikasjon på vgs. Så jeg kan i teorien skaffe meg lærlingplass. Tjener du godt? Arbeidsledig. Er du gift? Litt ung til det, kanskje. Bor du alene eller sammen med noen? For øyeblikket bor jeg midlertidig hjemme hos mamma og pappa. Flyttet hjem hit i glippen mellom at jeg sa opp gamle leiligheten og flytter inn i ny med kjæresten min. ^^ Har du ,med familien, god, dårlig eller sånn "midt på treet" økonomi? Varierer vel mellom midt på treet og dårlig, tror jeg. Er du for eller mot sex før ekteskapet? Veldig for. Veldig. Er du for eller mot abort? For. Røyker du? Japp. Litt for mye. Er du vegetarianer eller kjøtteter? Vegetarianer, men jeg spiser fjærkre og fisk. 8D Er du religiøs, eller har en tro på gud eller noe "over oss"? Standardsvaret; Jeg er ikke religiøs, men jeg tror på litt mer mellom himmel og jord enn vitenskapen sier. Bryr du deg om miljøet? Japp. Har du mye fordommer mot andre mennesker? Dumt spørsmål, selvsagt. Alle har det. Jeg håper og tror at jeg klarer å tone ned mine fordommer, litt, da. x) Sånn ca hvor sosial er du? Ca så sosial som det passer meg å være. ^^ Bryr du deg mer om deg selv enn andre? Kommer ann på hvem de andre er. Er de andre mine beste venner og kjæresten min? Nei. Om de andre er random folk jeg gikk i barnehagen med, og ikke har sett siden da, ja. Er du fornøyd med livet ditt? Så fornøyd jeg kan være, slik ting er nå. ^^ Unnskyld, men jeg bare må kommentere en liten ting. Du vet at du spiser fuglekjøtt når du spiser fjærkre sant? Vegetarianer = en person som ikke spiser kjøtt. Hilsen The Kitten :banantroll:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå