Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hadde en liten diskusjon med kjæresten min i går ang hvorvidt man blir lettere gravid med misjonærstillingen. Han mente at det bare var en myte og at det ikke spilte noen rolle hvilken stilling man brukte. Jeg har også hørt at man bør ligge en stund etterpå, noe han også mente var en myte. Er det noen her som vet? Hilsen en som helst ikke vil begynne med barn helt enda, men heller ikke bruker prevensjon..
Busy Lizzie Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hadde en liten diskusjon med kjæresten min i går ang hvorvidt man blir lettere gravid med misjonærstillingen. Han mente at det bare var en myte og at det ikke spilte noen rolle hvilken stilling man brukte. Jeg har også hørt at man bør ligge en stund etterpå, noe han også mente var en myte. Er det noen her som vet? Hilsen en som helst ikke vil begynne med barn helt enda, men heller ikke bruker prevensjon.. Hei, Dette har jeg også hørt, men leste at det er en myte og at om svømmerne er sterke nok skal man ikke behøve å legge pute under baken, rette stillinger osv Men det er ikke lett å blir gravid (desverre for noen) så tror mange følger disse mytene alikevel for å øke sjansen. Det skader iallefall ikke Ønsker du ikke å blir gravid bør du iallefall ikke bruke det som prevansjonmåte, for da er sjansen stor for at du får små Lykke til
NemoLinn Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Det er ingen vitenskaplig forskning som kan støtte at misjonærstillingen skal kunne være med å øke sjansene for at man blir gravid, og det gjelder også andre stillinger. Dog, det sies at misjonærstillingen vil kunne gjøre det mulig å få en dypere penetrering, og derfor vil sæden "fyller" livmortappen med mer sæd enn med andre stillinger. Når det kommer til det å ligge en stund rolig i sengen etter samleie, ble jeg selv anbefalt av min gynekolog. Minst 2 timer. Dette for å hindre at mer sæd renner ut av skjeden enn det som er normalt. I tillegg så "hjelper" man sædcellene til svømmeoppgaven sin når de slipper å svømme "oppover" og mot tyngdekraften når man ligger nede etter samleie. Sammen med dette, og Pergokur, så gjorde nok det susen for meg, for jeg er gravid etter første pp med Pergo.
Gjest Peachbud Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har lest at han kommer dypest inn i deg ved doggy style og at den derfor er best.
Gjest Gjest_malin_* Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Det er ingen vitenskaplig forskning som kan støtte at misjonærstillingen skal kunne være med å øke sjansene for at man blir gravid, og det gjelder også andre stillinger. Dog, det sies at misjonærstillingen vil kunne gjøre det mulig å få en dypere penetrering, og derfor vil sæden "fyller" livmortappen med mer sæd enn med andre stillinger. Når det kommer til det å ligge en stund rolig i sengen etter samleie, ble jeg selv anbefalt av min gynekolog. Minst 2 timer. Dette for å hindre at mer sæd renner ut av skjeden enn det som er normalt. I tillegg så "hjelper" man sædcellene til svømmeoppgaven sin når de slipper å svømme "oppover" og mot tyngdekraften når man ligger nede etter samleie. Sammen med dette, og Pergokur, så gjorde nok det susen for meg, for jeg er gravid etter første pp med Pergo. Hva er pergokur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå