Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. juli 2008 #1 Del Skrevet 10. juli 2008 I dag skal jeg på første date etter jeg ble singel for en liten stund siden. Eller, date og date, er bare snakk om en kaffe.. Med en jeg har møtt på nett. Syns det er ganske skummelt jeg.. Han virkelig hyggelig da. Men selvtilliten min er ikke akkurat på topp, føler meg ikke helt "klar" for dette enda. Føler at hele greia blir en stor "vurdering", og det syns jeg er skummelt! Men hva skal jeg ha på meg, da? En vanlig fin bukse og en vanlig fin topp/genser er greit. Men kan jeg ha sko med høye hæler? Jeg går nesten alltid med det, trives med litt hæl på skoene, men tror kanskje det blir litt overpyntet.. Selv om jeg nesten alltid bruker det. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Del Skrevet 10. juli 2008 Gå kledd akkurat som du pleier. Ikke kle deg ut som noe du ikke er. Er du en jente som går med høye hæler til vanlig, ja, så gå med høye hæler. Jeg føler meg også mest vel med høye hæler, og når man skal drikke kaffe er det ikke noe i veien for å ha på seg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 10. juli 2008 #3 Del Skrevet 10. juli 2008 Helt enig! Ha på dæ høye hæler! En fin bukse og en fin genser/topp, blir nok bra det! Best å gå kledd slik du er til vanlig også.. Og om du synes det hele er litt skummelt og selvtillitten ikke er helt på topp, høres da en kaffe bra ut, blir ikke så seriøst da! Og ha iallefall på det du føler deg vell i om selvtilitten ikke er på topp Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. juli 2008 #4 Del Skrevet 10. juli 2008 Gå kledd akkurat som du pleier. Ikke kle deg ut som noe du ikke er. Er du en jente som går med høye hæler til vanlig, ja, så gå med høye hæler. Jeg føler meg også mest vel med høye hæler, og når man skal drikke kaffe er det ikke noe i veien for å ha på seg dette. Takk! Da tar jeg på noen fine sko og går akkurat som jeg pleier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. juli 2008 #5 Del Skrevet 10. juli 2008 Helt enig! Ha på dæ høye hæler! En fin bukse og en fin genser/topp, blir nok bra det! Best å gå kledd slik du er til vanlig også.. Og om du synes det hele er litt skummelt og selvtillitten ikke er helt på topp, høres da en kaffe bra ut, blir ikke så seriøst da! Og ha iallefall på det du føler deg vell i om selvtilitten ikke er på topp Lykke til! Takk for svar. Ja, en kaffe er bra, da blir det som du sier ikke fullt så seriøst:) Begynner å glede meg bittelitt og ikke baaare grue meg;) Da blir det høye hæler og satser på at det går bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå