The Kitten Skrevet 10. juli 2008 #1 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei Som emnetittelen sier skal jeg altså på første date med en gutt. Problemet er bare at jeg er så nervøs! Jeg er ikke vant til å gå på date, så jeg vet ærlig talt ikke hvordan det funker. Det er han som har bedt meg ut, så jeg vet jo såpass at han er interessert i å bli bedre kjent med meg. Vi skal spise middag på en litt fin restaurant, og så skal vi se en film etterpå. Om vi drar på kino, eller om vi drar hjem til ham og ser filmen er litt usikkert. Det jeg lurer på er: Hva skal jeg ha på meg? Bukse og en pen topp, eller skjørt og en pen topp? Hvordan skal jeg ha håret? Oppsatt eller løst? Tenkte på løst, men … Er det noe jeg absolutt ikke bør snakke om? Er det f. eks ok å spørre hva planene til høsten er? (Jeg er 19, og han er 21). Vær så snill og kom med alle råd som det er mulig å komme med! Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen millioner takk. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 10. juli 2008 #2 Del Skrevet 10. juli 2008 Først til klær.. Hva bruker du til vanlig? Om du sjelden bruker skjørt, synes jeg du heller skal gå for en fin bukse:) Bruk en litt fin topp/genser. Kle deg kanskje litt pyntete om du har lyst, men husk å kle deg slik at du føler deg vell på daten! Så til håret, synes også her du skal ha håret slik du pleier:) Om du føler deg vell med løst hår, så ha det! Men ikke ha håret slik at det dekker over hele ansiktet ditt :gjeiper: Hva du absolutt ikke skal snakke om, hmm, vet ikke, x'er er vel aldri et bra samtaleemne på date.. Hehe.. Så er det jo den regelen om at politikk og religion skal man aldri snakke om.. Snakk om interesser, hva du gjør, spørr hva han interesserer seg for.. Og ja du kan spørr hva han skal til høsten! Prøv bare å være deg selv du:) Går nok kjempe fint!! Masse lykke til og kos deg! Håper dette hjalp deg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 10. juli 2008 #3 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei Som emnetittelen sier skal jeg altså på første date med en gutt. Problemet er bare at jeg er så nervøs! Jeg er ikke vant til å gå på date, så jeg vet ærlig talt ikke hvordan det funker. Det er han som har bedt meg ut, så jeg vet jo såpass at han er interessert i å bli bedre kjent med meg. Vi skal spise middag på en litt fin restaurant, og så skal vi se en film etterpå. Om vi drar på kino, eller om vi drar hjem til ham og ser filmen er litt usikkert. Det jeg lurer på er: Hva skal jeg ha på meg? Bukse og en pen topp, eller skjørt og en pen topp? Hvordan skal jeg ha håret? Oppsatt eller løst? Tenkte på løst, men … Er det noe jeg absolutt ikke bør snakke om? Er det f. eks ok å spørre hva planene til høsten er? (Jeg er 19, og han er 21). Vær så snill og kom med alle råd som det er mulig å komme med! Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen millioner takk. Hilsen The Kitten :banantroll: Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; menn bryr seg nada om klær. Kle deg som det passer seg å gå på denne restauranten. Hvis du skulle skille deg ut, og om han i det hele tatt legger merke til at du skiller deg ut, så vil han i verste fall tenke at det sikkert er mote for jenter på din alder (tipper dere vil være noen av de yngste på restauranten)... uansett vil han glemme det fort. Tro meg - kvinner og menn er totalt forskjellige når det gjelder dette. Du vil garantert huske hva han hadde på seg, mens han vil mest sannsynlig glemme hvilke klær du hadde på og hvilken farge det var. Selvsagt kan du spørre hva han skal gjøre til høsten. Men det er ikke noe jobbintervju dette - det skal jo være litt morsomt også. Spør gjerne om hvor mange damer han har hatt og om hvilke type damer han liker. Hvis du legger litt press på ham, så blir det kanskje humor ut av det. Dessuten kommer du jo til å teste ham om slike ting senere uansett Det skal mye til for damer å drite seg ut på en middagsdate, og han vil helt sikkert være like interessert i deg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; menn bryr seg nada om klær. Kle deg som det passer seg å gå på denne restauranten. Hvis du skulle skille deg ut, og om han i det hele tatt legger merke til at du skiller deg ut, så vil han i verste fall tenke at det sikkert er mote for jenter på din alder (tipper dere vil være noen av de yngste på restauranten)... uansett vil han glemme det fort. Tro meg - kvinner og menn er totalt forskjellige når det gjelder dette. Du vil garantert huske hva han hadde på seg, mens han vil mest sannsynlig glemme hvilke klær du hadde på og hvilken farge det var. Selvsagt kan du spørre hva han skal gjøre til høsten. Men det er ikke noe jobbintervju dette - det skal jo være litt morsomt også. Spør gjerne om hvor mange damer han har hatt og om hvilke type damer han liker. Hvis du legger litt press på ham, så blir det kanskje humor ut av det. Dessuten kommer du jo til å teste ham om slike ting senere uansett Det skal mye til for damer å drite seg ut på en middagsdate, og han vil helt sikkert være like interessert i deg etterpå. Tusen takk til dere begge. Det hjalp veldig. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marta_* Skrevet 28. august 2008 #5 Del Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg har et råd som kan være lurt...ikke drikk for mye alkohol! Det er helt greit med litt vin til maten, men for all del..ikke drikk deg fra sans og samling... Det har nemlig jeg gjort...og det var ikke særlig vellykket... Bare et råd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 28. august 2008 #6 Del Skrevet 28. august 2008 Hei The Kitten! Du har fått en rekke gode råd allerede, så jeg har ikke mye å tilføye. Jeg vil bare ønske deg lykke til. Jeg oppfordrer deg med dette til å fortelle oss hvordan det går videre her på tråden mvh Gregers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 Korleis gikk daten for 1,5 år sidan egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jannamor_* Skrevet 24. januar 2010 #8 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, vi vil vite hvordan det gikk!! Kanskje dere er samboere idag for det vi vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg vil også vite! Anonymous poster hash: 07030...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei Som emnetittelen sier skal jeg altså på første date med en gutt. Problemet er bare at jeg er så nervøs! Jeg er ikke vant til å gå på date, så jeg vet ærlig talt ikke hvordan det funker. Det er han som har bedt meg ut, så jeg vet jo såpass at han er interessert i å bli bedre kjent med meg. Vi skal spise middag på en litt fin restaurant, og så skal vi se en film etterpå. Om vi drar på kino, eller om vi drar hjem til ham og ser filmen er litt usikkert. Det jeg lurer på er: Hva skal jeg ha på meg? Bukse og en pen topp, eller skjørt og en pen topp? Hvordan skal jeg ha håret? Oppsatt eller løst? Tenkte på løst, men … Er det noe jeg absolutt ikke bør snakke om? Er det f. eks ok å spørre hva planene til høsten er? (Jeg er 19, og han er 21). Vær så snill og kom med alle råd som det er mulig å komme med! Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen millioner takk. Hilsen The Kitten :banantroll: Ja, hvordan gikk daten for 6 år siden? Hehe, var selv på første date i dag Anonymous poster hash: 8ba57...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #11 Del Skrevet 27. januar 2015 Ja, hvordan gikk daten for 6 år siden? Hehe, var selv på første date i dag Anonymous poster hash: 8ba57...861 Første date er artig, skummelt, spennende, ja alt egentlig Anonymous poster hash: a6e76...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå