Gjest Gjest_MOna_* Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal kjøpe meg den telefonen her, men er det noen som kan bekrefte om denne mobilen er bare en herretelefonen? Jeg falt for den, men veldig dumt å ha en mobil som egentlig er bare for mannefolk. (er kvinne)
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 glemte å legge inn en link http://www.gsmarena.com/samsung_armani-2046.php
Solknapp Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes telefonen var kjempefin, og kunne godt kjøpt den selv! Den er absoulutt ikke bare en telefon for menn synes jeg. Og jeg er kvinne, så det er sagt...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg kikket på den i dag faktisk Mannen min var med, han har hatt telefon med touch før og var IKKE fornøyd med det, så da velger jeg en annen teleforn. Men den var utroooolig fin da Var litt ekkelt å bruke menyen syns jeg, og å skrive meldinger var vel også litt upraktisk. Jeg bommet lett på tastene siden det er touchskjerm... Det er absolutt ikke en herreteefon da... Det lyser da kvinne av den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå