Gjest skindeepbyjean.blogg.se Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Skrev ett ganska långt inlägg för en stund sedan, både det och hela min medlemsreggning försvann spårlöst. Jag fick göra om alltihop. Jean heter jag och har över 21 års erfarenhet av svåra hudproblem samt vet jag massor om medicinsk hudvård och syror. Läs gärna mer på min blogg, www.skindeepbyjean.blogg.se Där kan Ni även maila mig frågor om hudproblem. Detta forum fick jag nys om av en nätvän, Lucky som är norska. Jag har en hel del besökare på min blogg, som just kommer från Norge. Min fråge- och infoblogg finns även med i Kvinneguidens Länkregister! Det ska bli spännande att se vilka nya "vänner" jag kan finna här inne. Hela idén med detta kvinnoforum, känns kanon må jag säga!
Gjest Lacuna Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Velkommen hit! Jeg kjenner deg også fra tidligere besøk i bloggen din.
Gjest skindeepbyjean.blogg.se Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Velkommen hit! Jeg kjenner deg også fra tidligere besøk i bloggen din. Vad trevligt att stöta på någon som vet vem man är sedan tidigare ! Ska lägga mig nu, men kommer sannolikt att "snoka" runt på detta forum mer i morgon. MVH Jean
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Huff, ser du har en blåtira (blåveis) på det en øyet ditt Inte bra inte! Hur gikk det til? Her kan du prate ut om alt
Luckyme Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har vært innom bloggen din å kikket etter råd her fra forumet Det kommer nok noen spørsmål fra meg etterhvert Fint at du har kommet deg til Kvinneguiden
Jean Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har vært innom bloggen din å kikket etter råd her fra forumet Det kommer nok noen spørsmål fra meg etterhvert Fint at du har kommet deg til Kvinneguiden Tack! Ja det går bra att fråga här med givetvis, men det är lättare för mig att se eventuella frågor på min blogg. Rätt som det är försvinner mina inlägg här, jag måste regga mig hela tiden. Min Avatar är borta på inlägget här i trådstarten. Det beror på att jag reggades ut. Begriper inte...
Luckyme Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Ser ut som avataren er på plass nå i hvertfall Så lenge du er pålogget, blir alle dine innlegg lagret, og du kan gå tilbake å se alt hva du har skrevet på "din profil" Det tar kanskje noe tid å venne seg til ett nytt forum, men det tror jeg skal gå bra etterhvert Det har skjedd meg ett par ganger også, og miste alt det jeg har skrevet.. utrolig kjedelig Jobber du innen kosmetikk og hudpleie? Eller har du fått kunnskap og erfaring innen dette yrket pga andre ting? hobby eller interesse som flere av oss?
Jean Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Ser ut som avataren er på plass nå i hvertfall Så lenge du er pålogget, blir alle dine innlegg lagret, og du kan gå tilbake å se alt hva du har skrevet på "din profil" Det tar kanskje noe tid å venne seg til ett nytt forum, men det tror jeg skal gå bra etterhvert Det har skjedd meg ett par ganger også, og miste alt det jeg har skrevet.. utrolig kjedelig Jobber du innen kosmetikk og hudpleie? Eller har du fått kunnskap og erfaring innen dette yrket pga andre ting? hobby eller interesse som flere av oss? Livserfarenhet och ständig hunger efter vetenskap och klinisk forskning på området har gjort mig säker på just Cosmeceutisk hudvård i stort. Har varit på flera föreläsningar om just syrapeeler, med Dr Pyra från SturePlanskliniken i Sthlm. Som 14-15 åring drabbades jag av en mycket svår böldakne med djupa gångar under huden. Det slutade med att jag fick åka akut till Sjukhuset. Där fick jag kontakt med plastikkirurg /Hudläkare som hjälpte mig på rätt väg med mediciner, och syror framförallt. Detta hände då jag var 17 år. Sedan dess har jag bara brukat syror och Cosmeceutisk hudvård. Har prövat det mesta inom de bra märkena och jag kan redogöra för många problem och vilka produkter man bör använda, vilka som är mindre aktiva vilka som ger starka biverkningar men som fungerar osv. Allt finns att läsa på bloggen under bl a" Fråga Jean", "Hudvårdsprodukter", "Vad är Cosmeceuticals" samt "Syror". Det och MYCKET mer! MVH Jean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå