Gjest Snart gift.. Skrevet 25. mai 2003 #1 Skrevet 25. mai 2003 Hei ! Gifter meg neste lørdag og jeg har ikke sangen til min tilkommende i boks.... Er det noen som vet hvor jeg kan få tips til innhold i sang ? Skulle gjerne ha sett en haug med sanger som er skrevet før for å få igang kreativiteten.. Vil bare sikre meg at jeg ikke kommer med noe som er helt på jordet. Takker :-)
Tyren Skrevet 25. mai 2003 #2 Skrevet 25. mai 2003 Denne skal jeg bruke... "Stjal" den av augustbrud02 jeg det var... Synes den var morsom! Her er forøvrig en link til der hvor augustbrud02 la ut endel av sine sanger. (Håper ikke det gjør noe....??) http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...p=352715#352715 Noen alvorsord til xxxx, nå som vi er gift! Mel: Pål sine høner Dette er ikke ei pen lita vise om kjærligheten og blomstene blå. Jeg har jo intet jeg trenger bevise så jeg vil si deg hvor skapet skal stå. Hør nå etter -prøv så å lære noen regler -de er ei svære og trenger de ei inn i din pære, så kan du godt reise hjem til din mor! Vi har sagt ja, bryllupsfesten er rammen nå er vi gift, intet øye er tørt. Så skal vi leve i fryd og i gammen -det er en frase vi ofte har hørt. Hold nå munn, hør etter, vær stille: nå er det slutt på å skulle og ville, og hvis du glemmer alt dette, min lille, så kan du godt reise hjem til din mor! Mang en mann glemmer kona der hjemme, det stod å lese i dagens avis. Menn kan jo være så fryktelig slemme utspekulerte på mange slags vis. Våg du ei så meget som å kikke, spar andre for det der glødende blikket og frekke flørter det våger du ikke, for da kan du godt reise hjem til din mor. Nå har du hørt hva jeg jo har å si deg lær det min gutt og bli ikke senil. Tjen nå se meget at du nå kan gi meg eksklusiv TV og villa og bil. Og jo raskere du lar deg temme desto før vil du føle deg hjemme. Glem ganske raskt at du hadde en stemme den gang du bodde hjemme hos din mor.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #3 Skrevet 25. mai 2003 Takk for svar :-) Jeg gifter med også i Grorud Kirke 31.05.03.... vårt klokkeslett er 15.00 Regner med at svigers avtalte blomstene med deg.. Begynner å få litt hetta - har en snikende følelse av at jeg er litt sent ute med ting.... men det ordner seg nok ! Lykke til med dagen !
Augustbrud02 Skrevet 26. mai 2003 #4 Skrevet 26. mai 2003 Denne skal jeg bruke... "Stjal" den av augustbrud02 jeg det var... Synes den var morsom! Her er forøvrig en link til der hvor augustbrud02 la ut endel av sine sanger. (Håper ikke det gjør noe....??) http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...p=352715#352715 Helt i orden! :blunke:
Tyren Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 Jasså gjest, det er du som har så hyggelig svigermor som er oppvokst i våler ?? :D Kanskje vi sees til lørdag.... Vi skal ta bildene våre på utsiden/siden av kirken, så det er vel ikke usannsynlig.... Ikke bare du som stresser nå skal jeg love deg.... :-? Lykke til - vi kommer nok til å få en flott dag uansett stress nå i forkant!!!! Augustbrud02; bra du ikke ble sinna nå.... Synes du hadde så fine sanger!!!
Augustbrud02 Skrevet 27. mai 2003 #6 Skrevet 27. mai 2003 Augustbrud02; bra du ikke ble sinna nå.... Synes du hadde så fine sanger!!! Det var hyggelig å høre! Jobbet en del med den ene sangen til mannen min, og jeg fikk skryt for den også... Personlig ble det iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå