Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg lever i et turbulent forhold som har vart i åtte år. Min mann er alkoholiker, og nå sist påske reiste jeg fra ham, men flyttet inn igjen da han for ørtiende gangen lovte bot og bedring. Hittil har det godt bra, men jeg gruer til ferien. Hva skjer da? Og så til saken: For litt over en måned siden traff jeg en mann, fra et naboland gjennom jobben min. Vi fikk fantastisk kontakt og kjemien var enorm. har aldri følt slik tiltrekning før. Nå sist søndag måtte han dra hjem igjen til jobb og kjæreste :gråte: Jeg lengter meg gal. Vi utvekslet telefonnummer, men jeg vil ikke ta dette lenger enn hva jeg har gjort, før ting er litt mer avklart på hjemmebane. Jeg føler det blir feil å reise fra mannen min for en annen, selv om jeg har vært på tur ut før. Samtidig syns jeg det er bittert å bli da ting er blitt som de er. Jeg føler meg syk. Klarer ikke sove, spise eller konsentrere meg på jobb. Har så lyst å ringe, sende e-mail eller sms, men vil jo ikke at han skal få trøbbel på hjemmebane heller. Hva ville dere gjort?
Nabodama Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg ville tatt det veeeldig med ro, for dette er begjær og forelskelse, og du vet for lite om denne mannen til at du kan vite om han er det helt store for deg ennå. Dessuten har du mann og han har kjæreste, og da må en nøye vurdere hva en skal gjøre. Det beste er jo å glemme hele greia, for mest sannsynlig lager du nye komplikasjoner i livet ditt ved å innlede et forhold til denne mannen.
Silli Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 det er nå det er viktig å huske på bryllups løftene, i gode å onde dager
Gjest Gjest_Bare meg_* Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det går faktisk an å lengte seg syk. Psyken og det fysiske henger sammen, ser du. Er ikke helt enig i de svarene du har fått. Du har forsøkt å gå fra mannen din før, uten å klare det. Kanskje han du nå har møtt er den brekkstangen du trenger for å virkelig klare å rive deg løs? Jeg bodde selv sammen med en psykopat i flere år - hadde vel aldri klart å komme ut av det forholdet hvis ikke jeg hadde møtt en som ga meg det ekstra sparket jeg trengte for å komme meg ut. Nå varte ikke dette forholdet heller, men det var som sagt noe som hjalp meg ut av noe jeg ikke kunne leve med. Og tro du meg - en alkoholiker får du ikke endret på uansett hvor snill og grei og hjelpsom du er. Begge mine foreldre er alkoholikere, og det nytter ikke hva man enn gjør... Gjør deg selv en tjeneste - kom deg ut av det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå