Gå til innhold

gravid?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ingenting

Hjelp meg! jeg har nettopp hatt ubeskyttet sex..det er 1 uke til neste mens..kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du KAN være gravid.

Nei, du er ikke garantert gravid...

Hva får deg til å ha ubeskyttet sex hvis du ikke ønsker/er redd for en evt

graviditet :x

Tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege/helsesøster kan skrive ut angrepille til deg, må tas inne 72 timer etter sex...

Graviditetstesten viser ikke resultat før dagen du skal/skulle få mens, eller dagen etter . så den kan du vente med til neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis det er under 72 timer siden, se om du finner et søndagsåpent apotek og kjøp angrepillen NorLevo. Jo tidligere du tar den, jo mindre sjanse for graviditet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Herregud så dumt....

14 år?

Fylla har skylda?

Når pikken står er vettet borte er det noe som heter - det gjelder kanskje jenter også det da...

ja, ja.... håper det gikk bra da....

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er ikke angrepillen reseptfri nå? Tror den skal tas innen48 timer etter samleie. Dumt å ha ubeskyttet sex hvis du ikke ønsker barn, det kan ha STORE konsekvenser du i tilfelle kunne spart deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Når noen skriver et sånt innlegg så tror jeg dem ikke er ute etter refs. Jeg fatter ikke hva som er galt innimellom, hvorfor alle må komme med negatiekomentarer. HUn blir ikke ikkegravid selvom om dere synes det er dumt da!!!

Nå er jeg skikkelig skuffa over folk her på KG... Sjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: du bør kanskje være mer forsiktig med å ha ubeskytted sex, spesielt om du ikke er i stand til å ta konsekvensene. Nei, jeg tenker ikke bare på det å ta vare på et lite barn, jeg tenker også på å ta abort. Det er psykisk tungt, og noe jeg ikke unner noen å måtte gå gjennom.

2: angrepillen bør taes fortest mulig etter ubeskyttet sex, det ser det ut osm du har fått med deg. Fine greier.

3: jeg håper du har lært å la fornuften ha noe å si, ikke bare lysten osv.

Ellers håper jeg det går fint med deg, og at det blir slik du ønsker.

Det er like stor sjanse for at du er gravid som at du ikke er.

Så, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være gravid - i tillegg kan du naturliggvis ha alle de spennende sykdommene som er å få.

Ja, det er lette å være etterpåkjeftete på deg - vi gamle seriøse som fullstendig har glemt å være ku eller var det kalv... Joda, man har selv hatt ubeskyttet sex. Men ærlig talt var en graviditet det minste jeg bekymrete meg for. Tusenfryd har mistet to venner av Aids...

La oss håpe dette er en lærepenge for deg, og at du ALDRI gjør noe sånn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...