nima Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Endelig har jeg skjønt det. Det er slutt. Etter mye frem og tilbake har vi bestemt oss for null kontakt siden vi ikke klarer å holde oss fra hverandre. Skjønte det nettop at denne gangen er det virkelig slutt og jeg knakk fullstendig sammen. Han er den første jeg har elsket og jeg klarer ikke helt å se hvordan jeg skal klare å komme over han. Jeg har aldri hatt det slik med noen før. Vi bare klikket med en gang. Vi har alltid hatt en spesiell kjemi og vi er så komfortable med hverandre og jeg hadde aldri trodd jeg kunne ha det sånn med noe. Vet ikke om jeg kommer til å oppleve dette med noen igjen. Alle sier at det blir bedre og jeg kommer til å finne en ny, men akkurat nå klarer jeg ikke å se det. Hva gjør jeg nå? Hvordan kommer jeg over han? Jeg klarer ikke å få gjort noe og er virkelig et mess nå. Jeg vil ikke være som dette. Jeg vil ikke ha det så vondt, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som har noen tips til meg, eller en historie å dele med meg om hvordan de kom over eksen? Hadde virkelig satt pris på det
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Endelig har jeg skjønt det. Det er slutt. Etter mye frem og tilbake har vi bestemt oss for null kontakt siden vi ikke klarer å holde oss fra hverandre. Kjære deg, det var godt å lese innlegget ditt, fordi jeg er i samme situasjon selv. Felles trøst...Det er veldig vondt med null kontakt. Men av og til kan det være at null kontakt er det riktige valget. Man må jo passe på seg selv også, og tenke på hva som er fornuftig og logisk sett bra for en. Ingen sms, ingen mails, ingen telefoner, ingen avtaler, savnet av stemmen og personen og hva en pleide å dele sammen... Det gjør vondt. Men hva kan man gjøre?
nima Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Kjære deg, det var godt å lese innlegget ditt, fordi jeg er i samme situasjon selv. Felles trøst...Det er veldig vondt med null kontakt. Men av og til kan det være at null kontakt er det riktige valget. Man må jo passe på seg selv også, og tenke på hva som er fornuftig og logisk sett bra for en. Ingen sms, ingen mails, ingen telefoner, ingen avtaler, savnet av stemmen og personen og hva en pleide å dele sammen... Det gjør vondt. Men hva kan man gjøre? Er vel bare å bruke tiden til hjelp men huff så vondt det gjør. Jeg savner han så mye at det kjennes ut som alt inni meg vrenges. Men jeg vet at vi gjør det rette og må bare klare å holde meg unna han. Er ihvertfall en liten trøst å vite at jeg ikke er alene i å ha det slik. Håper ting ordner seg for deg
Nabodama Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Er vel bare å bruke tiden til hjelp men huff så vondt det gjør. Jeg savner han så mye at det kjennes ut som alt inni meg vrenges. Men jeg vet at vi gjør det rette og må bare klare å holde meg unna han. Er ihvertfall en liten trøst å vite at jeg ikke er alene i å ha det slik. Håper ting ordner seg for deg Huff, føler med deg. Det er forferdelig tungt når man må bryte med noen man elsker, men av og til er det det beste på sikt. Hvis en ikke klarer å løse flokene, vil forholdet bryte dere ned i stedet for å bygge dere opp. Jeg skjønner ut fra det du sier her at det ikke er noe håp om en ny start? Når et forhold er definitivt over, er det beste du kan gjøre å ha null kontakt. Det er fælt, men verst til å begynne med. Og du kommer fortere gjennom sorgen. Når det er som verst, minn deg selv på grunnene til at det gikk som det gikk. Og hold deg opptatt og i aktivitet, det holder det vonde litt på avstand. Klem til deg
nima Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skjønner ut fra det du sier her at det ikke er noe håp om en ny start? Jeg håper jo egentlig det, men tviler på det. Vi har prøvd så mange ganger og greien er at han ikke takler å være i et forhold. Han klarer ikke å åpne seg og klarer ikke den forpliktelsen det er å være i et forhold. Han har en del han trenger å få orden på som han ikke vet hvordan han skal takle. Det er en veldig frustrerende situasjon for begge vil vel egentlig være sammen, men det funker ikke. Han trenger nok bare tid alene. Håper virkelig han får orden på ting og jeg har sagt at jeg vil hjelpe han om det er noe jeg kan gjøre, men tror ikke han vet hvordan han skal begynne. Er ikke så mye jeg kan gjøre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå