Gjest Janna Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 De siste par ukene har huden min "støtt fra seg" fuktighetskremen min. Dvs jeg renser huden som vanlig, og påfører Nivea Visage All Day Aqua som er den jeg bruker. Etter en liten stund dukker det opp små perler av vann (ikke hudtalg; det er VANN) på huden. Hele ansiktet blir vått etter en liten stund. Og det er ikke blankt talg, det er bare vann som sagt. Hva skjer? Er huden min mettet med fuktighet? Må jeg ta en pause i fuktighetspåføringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Hm, hoertes da merkelig ut! :o Kanskje det er kremen som det er noe galt med? At den "skiller" seg naermest?! Proev og bytte merke og se hva som skjer da. Kan jo vaere at du og kremen ikke passer sammen lengre? At den er feil for hudtypen din for hud kan jo forandre seg over tid...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Du har jo nylig født og det er ikke utenkelig at hudtypen din har forandret seg. Prøv noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 25. mai 2003 #4 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm.. har aldri vært borti det problemet før.. Prøv å bytte krem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå