Gjest reiseliv Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Vi er to jenter som har lyst å oppleve på en strippeklubb, er det noen menn i Tallinn som stripper?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hvorfor må dere på strippeklubb for å se en naken mann? Det er jo massevis av utesteder, der dere kan ta med dere en mann fra på hotellet som stripper for dere? Da kan dere dessuten onanere mens dere ser på, det går jo ikke på et offentlig sted?
Gjest reiseliv Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Hvorfor må dere på strippeklubb for å se en naken mann? Det er jo massevis av utesteder, der dere kan ta med dere en mann fra på hotellet som stripper for dere? Da kan dere dessuten onanere mens dere ser på, det går jo ikke på et offentlig sted? Det er jo ekkelt å ta med en mann på hotellet og onanere foran, herregud, tingen e ikke någet for oss! Du kan gjerne gjøre det, væresågod. Vi skal bare sitte og se på - akkurat samme som Chippendales i Norge, er helt naturlig. Aldri sett i live før, det er dårlig i Oslo. Kun for menn.
Gjest gladlaks Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Så bare strippeklubb for menn da jeg var i Tallinn... Vi hadde faktisk mannlig stripper på et juleball på videregående!?
Gjest men Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Hvorfor må dere på strippeklubb for å se en naken mann? Det er jo massevis av utesteder, der dere kan ta med dere en mann fra på hotellet som stripper for dere? Da kan dere dessuten onanere mens dere ser på, det går jo ikke på et offentlig sted? En naken person er jo ikke det samme som en stripper. Jeg kan ta av meg klærne, men jeg gjør nytten som stripper like bra som jeg ville gjøre det i OL i isdans...
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Vi er to jenter som har lyst å oppleve på en strippeklubb, er det noen menn i Tallinn som stripper? Jeg vet om en dyktig og atletisk stripper i oslo. Tom heter han. Han kan sikkert strippe for deg og venninene dine for en liten sum penger.Hans nummer er 98853073 bare hyggelig:) Espen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå