Gå til innhold

Tallinn, strippeklubb for jenter :)

Anbefalte innlegg

Gjest reiseliv
Skrevet

Vi er to jenter som har lyst å oppleve på en strippeklubb, er det noen menn i Tallinn som stripper? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor må dere på strippeklubb for å se en naken mann? Det er jo massevis av utesteder, der dere kan ta med dere en mann fra på hotellet som stripper for dere? Da kan dere dessuten onanere mens dere ser på, det går jo ikke på et offentlig sted?

Gjest reiseliv
Skrevet
Hvorfor må dere på strippeklubb for å se en naken mann? Det er jo massevis av utesteder, der dere kan ta med dere en mann fra på hotellet som stripper for dere? Da kan dere dessuten onanere mens dere ser på, det går jo ikke på et offentlig sted?

Det er jo ekkelt å ta med en mann på hotellet og onanere foran, herregud, tingen e ikke någet for oss! Du kan gjerne gjøre det, væresågod.

Vi skal bare sitte og se på - akkurat samme som Chippendales i Norge,

er helt naturlig. Aldri sett i live før, det er dårlig i Oslo.

Kun for menn.

• 2 uker senere...
Gjest gladlaks
Skrevet

Så bare strippeklubb for menn da jeg var i Tallinn...

Vi hadde faktisk mannlig stripper på et juleball på videregående!?

Skrevet

En naken person er jo ikke det samme som en stripper.

Jeg kan ta av meg klærne, men jeg gjør nytten som stripper like bra som jeg ville gjøre det i OL i isdans...

• 1 år senere...
Skrevet
Vi er to jenter som har lyst å oppleve på en strippeklubb, er det noen menn i Tallinn som stripper? :)

Jeg vet om en dyktig og atletisk stripper i oslo. Tom heter han. Han kan sikkert strippe for deg og venninene dine for en liten sum penger.Hans nummer er 98853073

bare hyggelig:) Espen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...