Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet det er umoralsk etc, men jeg kom meg ikke innpå e-posten hans. Prøvde forskjellige passord, alle var feil.

Så kom det opp en side som fortalte at passordet var feil, og spørsmål om å tilbakestille passordet, nytt passord etc. Hva skal jeg gjøre for at han ikke ser at jeg har prøvd å knekke koden?

Jeg har bestemt meg for å si det til han, men om jeg fikser det selv, så kan han være lykkelig uvitende.

HJELP!

(Han er borte noen dager uten data.)Utenfor allfarvei).

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Bruke øks?

Nåh!

Så unødvendig kommentar! Vi vet jo ikke hva grunnen er.

Gjest Gjest
Skrevet

Du slutter å prøve å ta deg inn på e-posten hans, og håper at han antar at det er en system-hiccup skulle han oppdage noe unormalt.

PS.

Ikke bruk utrykket "hacke". Det får deg til å virke dum.

Gjest gladlaks
Skrevet

Tror ikke det merkes dersom han skriver riktig kode...

Skrevet
Vet det er umoralsk etc, men jeg kom meg ikke innpå e-posten hans. Prøvde forskjellige passord, alle var feil.

Så kom det opp en side som fortalte at passordet var feil, og spørsmål om å tilbakestille passordet, nytt passord etc. Hva skal jeg gjøre for at han ikke ser at jeg har prøvd å knekke koden?

Jeg har bestemt meg for å si det til han, men om jeg fikser det selv, så kan han være lykkelig uvitende.

HJELP!

(Han er borte noen dager uten data.)Utenfor allfarvei).

Jeg skulle gjerne hjulpet deg, men for å være ærlig så fortjener du ikke det. Jeg håper han oppdager det og blir sint på deg. Hvorfor i all verden skal du lese hans e-post?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Nishiki
Skrevet

men når du da har endret passordet hans og kommet deg inn på eposten, hvordan skal du da få stilt den tilbake?

Lykke til!

Gjest StockDama
Skrevet

Du skal ikke åpne andres post, det er ikke lovlig faktisk =p

Skrevet

Det heter IKKE hacking det der. Bare snoking.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Grunnen til dette er at jeg føler meg usikker på om han har flere damer en meg som han treffer.

Jeg får bare si det som det er.

Har ikke tilbakestilt passord.

Har ikke lest e-posten hans, men d var hensikten.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer denne siden med spm om tilbakestilling opp, uansett hvilken pc du velger å skrive fra? Det hjelper ikke å bruke PCen på jobben, en IP-proxy eller resette alle cookies og saved forms?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det ikke går på noen annen måte, så kan du ringe typen på mobilen, si at det var en person som ville sende deg noe på e-post, som du var veldig interessert i, og du måtte bestemme deg innen få dager. Og hvis du vet typen ikke har internettforbindelse, kan du spørre ham om han kan sjekke (for da vil han si nei), og så kan du da spørre om du kan få koden for å sjekke hjemme. Eller du kan bare nevne denne juge-situasjonen, for da å ha et mindre farlig motiv for å ha prøvd å knekke koden.

Gjest Gjest
Skrevet

Han har ikke mobil forbindelse heller. Men jeg har min egen pc som jeg prøvde å komme meg inn på hans e-post med. -Skal aldri gjøre dette mer!!!!

Går det å tilbakestille cookies og saved forms på hans pc via min pc?? Vi bor på hver vår plass. Langt unna hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet
Han har ikke mobil forbindelse heller. Men jeg har min egen pc som jeg prøvde å komme meg inn på hans e-post med. -Skal aldri gjøre dette mer!!!!

Går det å tilbakestille cookies og saved forms på hans pc via min pc?? Vi bor på hver vår plass. Langt unna hverandre.

cookies lagres bare på din pc, så hvis ikke nettsiden har lagret informasjon om at det har skjedd x antall gale innlogginger og at han derfor må legge inn passordet, så er du safe. Vent, jeg skal prøve å gjøre det samme på hotmail, så finner vi ut av dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Han har hotmail.

Jeg tror at han får beskjed om x antall gale innlogginger på siden når han skal innpå.

Klem til deg som er så snill

Gjest Gjest
Skrevet

Mm... dette ser ikke lyst ut. Hotmail sparer beskjeden, uansett hvilken nettleser jeg bruker, selv om jeg først prøver å bytte til en annen konto, for å få annen innloggingsskjerm.

2 muligheter:

- prøv videre å knekke koden

- lat som ingenting- jeg har fått denne beskjeden flere ganger, jeg tror hotmail husker hver gang du taster inn koden feil. Den unnskyldningen kan jo du dra for kjæresten om han lurer. F.eks: "hva er det kjære?" "Nei, jeg får bla bla bla beskjed" "ja, husker du ikke koden eller?" "Jo, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg får sånn skjerm" "nei, det har hendt meg et par ganger også, det er kanskje sånn at hotmail lagrer antall ganger du har logget inn feil?"

Da trenger ikke helvete være løs vet, du. Men du må være god til å spille uskyldig, ikke for interessert i å hjelpe, ikke for interessert i å bortforklare, ikke for interessert i å forsvare deg, men bare tilby en uskyldig forklaring, og være heller avslappet og opptatt med noe annet.

Du har ikke vært på mailen min du?

Nei, jeg kom ikke inn. Hahaha

Gjest Gjest
Skrevet

Du har ikke vært på mailen min du?

Nei, jeg kom ikke inn. Hahaha

-Den var fin til å løse opp spenningen.!!!

Men verre ting has skjedd i verden. Om han spør, så skal jeg si det som det er . Så får han heller velge om han vil snakke med meg mer eller ikke.

Tusen takk for hjelpen iallefall. Har tenkt på dette siden i går.

Gjest Vil du ha passordet?
Skrevet

Bruk det du vet om ham til å sette opp en troverdig phisingside.

Skrevet
Grunnen til dette er at jeg føler meg usikker på om han har flere damer en meg som han treffer.

Jeg får bare si det som det er.

Har ikke tilbakestilt passord.

Har ikke lest e-posten hans, men d var hensikten.

Så følge etter ham da. Det er i det minste lovig. Så fremt det ikke blir personforfølgelse eller liknende.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...