Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Når var du sint sist? Hvorfor? Når var sist gang du var veldig sist, nermest rasende, som om du skulle eksplodere? Hvorfor? Har du vært sint i dag? Hvorfor? Blir du ofte sint? Hva er den vanligste grunnen til det?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er aldri sint. Blir selvfølgelig irritert og frustrert, men aldri sånn rasende eksplosivt sint.
Pia Sava Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hva er den vanligste grunnen til det? Sånne avhør som dette.... Nei da... Ble litt irritert i trafikken i dag, men det gikk fort over...
Blåbæret Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det er ganske lenge siden jeg var sint sist... Flere mnd siden. Jeg og samboeren var på fest på det kompremisset at vi ikke skulle være så sene hjem ( ikke like spennendes å være på fyllefest når man er gravid og ikke kan drikke) Dette ble det selvfølgelig ikke noe av. Da ble jeg ganske sint. Blir veldig sjelden sint egentlig. Blir oftere irritert. Kan ikke huske at jeg har vert så sint at jeg har følt at jeg kommer til å eksplodere. Det må vel ha vert når jeg var i fjortistiden og kranglet med mamma og pappa. Liker ikke konflikter og prøver alltid å forhindre at det går så langt at jeg blir sint =)
Gjest Screemy Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Blir sjeldent sint!Jeg liker ikke kjefting og bråk! Husker ikke sist jeg ble sint faktisk - men irritert kan jeg ofte bli, men ikke sinna!
Gjest Lamia Lenis Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er rasende sint i dag! Er ikke det ofte, men i dag holdt jeg på å knuse pulten min. Det er pga de ulvevalpene som har blitt funnet. Nå fryktes det at de skal bli skutt av snikskyttere. Det gjør meg sint!
Marikke Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg blir sint når jeg leser om overgrep mot barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå