Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når typen har mange kvinnelige venner, selv om de nok er anskaffet før jeg kom inn i bildet? Disse kvinnelige vennene har egne kjærester, men føler visst behov for å lette sitt hjerte til min mann....Så da er det vel greit at jeg også skaffer meg fortrolige mannlige venner, selv om de også er gifte? Han liker det ikke. Jeg skjønner det ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes -i en ideel verden- at det skal gå helt greit, ihvertfall når han har venninner. Jeg trives godt i selskap med menn, og er sammen med noen av og til.

Kjæresten min har veldig gode venninner, men noen har vært så gode venner at jeg sa fra at jeg ikke kunne finne meg i enkelte ting de gjorde sammen de gangene jeg følte at det ble for intimt. Jeg har med andre ord litt blandete følelser om det der. Liker venner av det motsatte kjønn (ofte mer behagelig og avslappende enn artsfrenden i mange sammenhenger), men kanskje er det en liten stemme inni meg som hele tiden advarer meg mot å forelske meg som ødelegger litt...

Endret av ~banshee
Gjest StockDama
Skrevet

Om han har venninner burde da du kunne ha venner...ser ikke problemet han har. Skjerpe seg burde han.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er litt forskjell på venner av motsatt kjønn man hadde fra før, og på å skaffe seg nye.

De man har fra før, vet man at bare er venner. Om man skal skaffe seg nye venner, så betyr jo det å bli fortrolig med en ny mann, og det er sjanse for at det ikke bare blir vennskapelig.

Jeg har mange mannlige venner, og typen har mange venninner. Likevel så hadde jeg ikke følt meg helt komfortabel om han begynte å sende masse meldinger og blir veldig vennete med en helt ny ukjent dame. Nytt, spennende, osv. I motsetning til meg.

Å skaffe seg nye mannlige venner bare fordi han har venninner blir teit. Jeg er dog ikke for å nekte folk å skaffe seg nye venner, men jeg må innrømme at jeg ikke er komfortabel når min type plutselig utforsker en nye jente (som jo er det man gjør også når man blir venner).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...