Gjest Indo Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Nå som det er varmt i været og mange har ferie og dermed bedre tid enn til vanlig, lurer jeg bare på hva dere lager til lunch. Jeg har jo hatt ferie siden slutten av mai, og har vel enda en liten stund igjen med god tid før babyen kommer. Slikt blir det mye lunch-laging av, men nå er jeg snart tom for ideer. Derfor synes jeg at vi trenger en lunch-tråd der vi kan få tips av hverandre. Noe àla "Hva skal du ha til middag idag"-tråden. Idag hadde jeg og sambo stekt maisbrød dandert med et stort salatblad på hver halvdel, opprevet grillkylling uten skinn, og karrisaus til på toppen..mmm=)
Markjordbær Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har ofte salat til lunch, enten som jeg lager selv, eller plukker fra salatbaren i butikken (eller plukker litt i salatbaren og fikser litt selv). Idag var det salat fra salatbaren, med div. salatblader, agurk, paprika, ananas, rødløk, krutonger, pasta og revet ost. Og så hadde jeg i mais som jeg hadde hjemme. Yum! Det blir nok en del lette luncher nå de neste ukene ettersom jeg driver med "bryllupsslanking"
Markjordbær Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 I går hadde jeg ferdigkjøpt couscoussalat til lunch. I dag hadde jeg god pastasalat: Kokt pasta med litt olje, alle fire smakene fra Pizza Your Way Seasoning (http://www.bettertaste.com/4piyowayseno.html) og urtesalt. Isbergsalat, agurk, purre, mais, kikerter, pinjekjerner, kjempegode krutonger, og revet parmesan
pusla Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 I går lagde jeg noe godt til lunsj: hvite asparges, salatbladet (fra kjøkkenhagen, det er stas ), kokt egg most sammen med persille, kokt skinke og hvit saus til. Masse kverna pepper over. Kjempegodt var det!
Brunhilde Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er glad i avocado med tomat, oliven og fetaost i sommervarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå