Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det vanlig at man ringer til enslige mannlige venner(?)for å ha de med på shopping, istedefor å gå på shopping med sin egen mann? Er det i det hele tatt vanlig å ta med seg mannlige venner på shopping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært mine mannlige venner, så ja :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Den eneste mannen jeg eventuelt ville tatt med på shopping måtte ha vært en homofil kompis. Det er få andre menn jeg kjenner som liker shopping.

Skrevet
Er det vanlig at man ringer til enslige mannlige venner(?)for å ha de med på shopping, istedefor å gå på shopping med sin egen mann? Er det i det hele tatt vanlig å ta med seg mannlige venner på shopping?

Det spørs vel litt på hva ens egen mann synes om shopping. Skulle jeg hatt mannen min med, ville jeg nok stresset litt for å bli ferdig. Selv om han er tålmodig, vet jeg at han ikke liker shopping.

Går jeg alene, kan jeg kose meg, og bruke den tiden jeg vil.

Kanskje den mannlige vennen liker shopping, og derfor er bedre å ha med enn mannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det som er så spesielt med shopping at man ikke skulle kunne gjøre det med andre enn mannen? :klø:

Jeg ser ikke noen forskjell på å spille biljad med en annen mann enn å gå i butikker med en annen mann.

Skrevet

Jeg kunne fint gått på shopping med en kamerat, ja...

Skrevet

Tja?

Kunne godt ringt en enslig mann venn fremfor min kjære, men hadde nok aller først spurt en venninne, så spurt sambo. ;)

Ingen venninne, ingen sambo? Da muligens en enslig mannevenn :Nikke:

Skrevet

En kamerat hadde nok kommet ganske langt ned på listen under venninner, mamma, søster og samboer! :fnise:

Skrevet
En kamerat hadde nok kommet ganske langt ned på listen under venninner, mamma, søster og samboer! :fnise:

Samme her. Det har faktisk aldri falt meg inn å be med meg en mannlig kompis på shopping. Men jeg kan godt finne på å gjøre andre ting med mannlige kompiser, uten at samboeren min blir sjalu av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...