Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #1 Skrevet 25. mai 2003 Foreløpig er det: Vinterpiken 14.02 Poca 08.05 Turi 22.05 Wenke 22.05 M-S 22.05 Anitacath 29.05 Ninach 29.05 Amelie 12.06 @shygirl@ 19.06 Viblie 26.06 Damien* 26.06 Ringblomst 30.07 Kosepia 31.07 Ingeborg 07.08 Chiquita 14.08 Vimsevips 14.08 Brum 04.09 Vigfa Mettis Frøken Har stjålet lista til Chiquita, og lurer på - hvor er dere hen alle sammen?? Synes det er så stille her inne...... Hva har dere gjort av planlegging? Inne på hovedsiden er det mye gøy, men de fleste ligger så laaangt foran oss stakkarene som må vente enda ett år......
viblie Skrevet 25. mai 2003 #2 Skrevet 25. mai 2003 Jeg er her ihvertfall. Jeg er inne å leser minst 1 gang daglig. Har vært hjemme på ferie, så jeg har ikke vært så aktiv de siste 2 ukene. Når vi var hjemme, fikk vi hentet inn tilbud på mat og overnattninger. Vi har mange gjester med oss fra Danmark, så vi skal bruke en del senge plasser. Jeg har også spurt min svigerinne om hun vil med å kikke på brudekjoler i sommer, så vi kommer nok til å bruke noen av dagene i hennes ferie til det. Gleder meg, til å begynne å prøve kjoler! Vi er også igang med å sende ut en før innbydelese. Det vil si, et brev til de vi har lyst til å invitere. Om de har lyst til å være med til bryllup, neste sommer i Norge. Slik at de har god tid til å planlegge ferie og slikt. Slik at vi også kan begynne å tenke på hvor mange vi skal ha innlosjert, hvor mange vi skal ha mat til og hvor stort lokale vi skal leie. Vi regner med å sende den ordinære innbydelsen ut i januar/februar.
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #3 Skrevet 25. mai 2003 Er det sånne her du mener ? Sånne skal vi ha også, synes det er en koselig og morsom ting å gjøre, også er det ikke så mange andre som gjør sånn.... Vi gifter oss 29.mai 2004 og sender de ut på mine foreldres trettiende bryllupsdag, 22.september. Selve invitasjonen sender vi ut Valentines day med svarfrist på vår fireårs dag som er 21.april... Romantisk ikke sant???
Kosepia Skrevet 25. mai 2003 #4 Skrevet 25. mai 2003 Jeg er her :D Jeg bare har hatt 3 uker med eksamener, og har enda 1,5 uke igjen. Men jeg titter innom hver dag, men siden det ikke skjer så veldig mye her i gården når det gjelder planlegging, så har jeg heller ikke mye å skrive. Men jeg kommer sterkere tilbake!!
Chiquita Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 Jasså du din lille tyv, anitacath... Tenk å "stjele" sånn fra meg da... *s* Jeg er her jeg også - men det er vel bare om jeg ser at det er kommet nye innlegg at jeg ser inn hit på 2004-sidene. Vi har fremdeles ikke planlagt noe, så jeg har ikke noe å skrive om heller..... (Bare du som er så effektiv, Anitacath) Nei da - tuller bare.... Det blir vel at jeg skriver mere jeg også - når jeg nå blir ferdig med eksamenene (ferdig 13.juni), og kan tenke på "hva jeg vil" - DA skal bryllup planlegges :D *klem*
ringblomst Skrevet 25. mai 2003 #6 Skrevet 25. mai 2003 Jeg er også her, er nå ferdig med eksamene mine og godt var det :D. Vi lurer på å bytte bryllupsdato av flere praktiske årsaker, men først må min kjære få sjekket ut om lokalet vi allerede har reservert er mulig å ombooke. Kirke er bestemt, men det er fortsatt litt tidlig sa de for å reservere dag og tid, tror ikke det blir noe problem uansett da det er mulighet for flere vielser samme dag, og enda flere enn de obligatoriske 2-3 når vi kan stille med egen prest hvis det kniper på. Så langt har vi bestemt oss for: tema og farver invitasjonens ordlyd gjesteliste kirke og prest lokale hvem som skal dekke hva svigers er i USA nå og har kjøpt inn engangskameraer til bryllupet Årsaker til at vi er såpass tidlig ute er at vi skal besøke min mors hjemland nå til sommeren og kommer til å ordne feks trykking av invitasjoner der, samt annet dill, og større ting som bryllupsklær. Vi gleder oss veldig til ferien ringblomst
Ingeborg Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 Er her stadig vekk, jeg, men det er jo ingen andre som sier noe - og jeg gidder ikke plage dette forumet med en monolog... Har ikke gjort så mye med planlegging siden sist. Tror jeg har sagt før at kirke og lokale nå er på plass, så nå skal jeg ta det med ro for ikke å slå mamma knock-out med bryllupsprat. Men går jo rundt og småtenker på fargevalg og sånt - akkurat nå ser det ut til at invitasjoner, takkekort, blomster og alt blir i burgunder og gull - men vi får se. Det er jo leeeenge til! Og eksamen i overimorgen...
Vimsevips Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Jeg er også her ! Og som de andre også skriver, kommer jeg helt sikkert sterkere tilbake senere. Foreløbig er det ikke mye som er klart: -Geografisk hvor i Norge det skal være er klart. -Forloveren min og jeg skal prøve kjole i sommer, da jeg tenker på å kjole selv, kan det være greit å ha god tid på det.. -Forlovere, hans er riktignok ikke spurt, men regner ham som sikker. -Planleggingsmøte i sommer med foreldrene våre, som har lyst til å bidra økonomisk, så vel som med andre ting. Regner med at det kan bli noen knuter av det, men vi pleier å komme til enighet, og regner med at vi gjør det nå også. -Vesla skal ha en rolle, men er ikke helt sikker på hvilken ennå -Slekta er satt igang med å lete etter en dommer/sorenskriver Tja, jeg tror det er alt, heldigvis er det over et år til ennå, så vi har fortsatt god tid
Bente Skrevet 27. mai 2003 #9 Skrevet 27. mai 2003 Foreløpig er det: Vinterpiken 14.02 Poca 08.05 Turi 22.05 Wenke 22.05 M-S 22.05 Anitacath 29.05 Ninach 29.05 Amelie 12.06 @shygirl@ 19.06 Bente 26.06 Viblie 26.06 Damien* 26.06 Ringblomst 30.07 Kosepia 31.07 Ingeborg 07.08 Chiquita 14.08 Vimsevips 14.08 Brum 04.09 Vigfa Mettis Frøken Har stjålet lista til Chiquita, og lurer på - hvor er dere hen alle sammen?? Synes det er så stille her inne...... Hva har dere gjort av planlegging? Inne på hovedsiden er det mye gøy, men de fleste ligger så laaangt foran oss stakkarene som må vente enda ett år......
Chiquita Skrevet 28. mai 2003 #12 Skrevet 28. mai 2003 Og Bente er også med i oversikten nå... (jeg tok det som et tegn på at du ville "skrives inn" )
viblie Skrevet 29. mai 2003 #13 Skrevet 29. mai 2003 Anitacath Ja det er noe sånt vi skal ha. Vi har fått min svigerinne til å lage dem, da hun er ved med å utdanne seg til grafisk designer.
Lady_in_red Skrevet 1. juni 2003 #14 Skrevet 1. juni 2003 Er her jeg og.... Har akkurat ramla inn, men.... Bare et år og 19 dager igjen.... Vi planlegger heller ikke noe særlig for tida, har bare reservert lokale enda.... Elsklingen har stooooooor eksamen på torsdag, så jeg ser ikke noe særlig til han for tida....kameratene på kollokviegruppa er visst mer interessante enn meg... Ville bare si at jeg og har opplevd å bli bitt hodet av da jeg ville komme innom et sted for å prøve kjole..... Jeg var visst "litt vel tidlig ute"...... :evil: Jeg må da ha NOE å finne på i disse sykemeldte dager....
Green Skrevet 4. juni 2003 #15 Skrevet 4. juni 2003 Eg er også her! Er på bryllaupssidane ALT for mykje om dagen :o Kjem vel snart til å sjå sånn ut: :o Men eg gledar meg såååå!!!! Også tenkjer eg på alle moglege små ting og tang som må ordnast, men det er jo LITT lenge til 14.august 2004 Er iallefall glad for at vi endeleg har bestemt oss for kyrkje og selskapslokale! Ting eg funderer på om dagen: * kva slags bukett eg vil ha * korleis eg skal få ordna "riktig" prest * kva for ein fotograf eg vil ha * kva for fargar eg har lyst til å ha Uæææh, eg vert gal!
Gjest Tex Skrevet 4. juni 2003 #16 Skrevet 4. juni 2003 Uæææh, eg vert gal! Neida..... Bare litt opptatt av hva som skal skje..... Og det må jo være lov......... Jeg har holdt på i mange år, jeg..... Om litt over tre måneder går forhåndsinvitasjonene ut......
Vimsevips Skrevet 4. juni 2003 #17 Skrevet 4. juni 2003 Uæææh, eg vert gal! Samme her, men du vet i det minste hvor sermonien og festen skal være. Selv håper jeg på et positivt svar i løpet av neste uke, slik at vi i det minste har sermonien i boks.. Men gosj så lenge det er til 14.august !
Gjest Tex Skrevet 5. juni 2003 #18 Skrevet 5. juni 2003 Men gosj så lenge det er til 14.august ! Å det går så fort!! Det er nesten seks måneder allerede siden vi satte dato og jeg synes at tida har flydd avgårde!! Men vi har massevis av ting klart, kirke og lokalet hadde vi klart allerede i januar...
Kosepia Skrevet 5. juni 2003 #19 Skrevet 5. juni 2003 Hehe Tida flyr, det er sikkert og visst!!! Siste eksamen i dag (kryss fingrene og håp at jeg står!!) så nå kan jeg begynne å tenke på bryllup igjen OG ferie. JIPPI Søker litt rundt om lokaler, synes vi bør ha ordnet dette før vi stikker på ferie... Også skal jeg prøve å finne på noe lurt når jeg skal spørre om venninna mi vil være forlover (tror pinadø jeg har bestemt meg!) Og ellers så står vi fortsatt der vi var! Egentlig passe lenge igjen til det er ett år igjen. Ingen panikk ennå!!
Green Skrevet 5. juni 2003 #20 Skrevet 5. juni 2003 Hihi, nei eg veit at eg iallefall ikkje er gal samenlikna med deg, Anitacath!!! Du har jo nesten ALT klart allereie du! Så det er jo ein lite trøyst :D Når kjærasten mobbar meg for å vere bryllaupsgal så seier eg berre at det er nokon som er verre enn meg som har bestilt bryllaupskake for fleire år sidan (kanskje litt overdriving?) Iallefall godt at eg kan plage dei andre bryllaupsgalningane på KG istaden sånn at kjærasten får litt avlastning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå