Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I dag var jeg på et kjøpesenter. Skulle vaske hendene så jeg gikk på herretoalettet (er gutt). Der stod en å tisset i pissoarene. Eneste som var rart med det var at han hadde buksa helt ned på anklene. Tenkte ikke mer på det. Da jeg sto med vasken så stod jeg rett vid siden av han og han snudde seg mot meg. Men det var jo ingen han, det var en hun. Altså ei dame i begynnelsen av 20 årene som sto å tisset. Jeg så tydelig strålen da jeg gikk inn og hun sto litt skrått mot meg med ryggen til så jeg stå strålen. Hun reagerte ikke i det hele tatt da på at jeg var der en gang.

Men hvordan klarte hun å stå å tisse? Må ikke jenter sitte da? Det var tydelig at det der var ei dame og hun hadde jentetiss, pupper, "feminin" rumpe og andre feminine trekk.

Jeg synes dette var litt rart for trodde ikke dette gikk an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender at køene på damedo er siiiiinnssykt lange, jeg har gått på guttedo selv i et par tilfeller, men ikke brukt *pissoaret*, ærlig talt!! Det var litt sykt, ja.

Skrevet

Et mere enn underlig syn, og jeg tror det ikke før jeg får se det.

Kan det ha vært ei transseksuell?

Skrevet

Huff! :(

Ser at det fulgte med en serviett "så man kunne få tørket hendene". Det er da mere enn hendene som hadde trengt å bli tørket i såfall. Dette virker veldig uhygienisk på meg. Kunne såmenn ikke ha tenkt meg en slik innretning.

Skrevet

Leste en gang en stor artikkel om kvinner som kan tisse stående. Artikkelen forklarte også grundig hvordan man selv kunne gjøre dette. Det er visst bare en treningssak, litt mer knotete enn for mannfolk, men det skal gå for de fleste som vil.

Ikke at jeg helt forstår vitsen, når det er så mye jobb for en jente å tisse stående kan man jo likesågodt sette seg? Buksa må jo ned uansett... :P

Gjest Glør
Skrevet
Ikke at jeg helt forstår vitsen, når det er så mye jobb for en jente å tisse stående kan man jo likesågodt sette seg? Buksa må jo ned uansett... :P

Når man først kan det er det like lett for jenter og tisse stående som for gutter, og når man ser renholdet på en del offentlige toaletter tenker ihvertfall jeg at det kan være verdt å lære seg det. Det er også mer praktisk hvis man er ute i naturen osv også. Har man teknikken inne trenger man ikke trekke buksa så langt ned heller.

Skrevet

jenter kan tisse stående.. gjorde det selv da jeg var liten.. hadde en storebror som jeg så opp til, og alt han gjorde skulle jeg også få til! Så da tisset jeg stående!

Men hvorfor hun stod inne på guttedoen, det skjønner jeg ikke.......

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner flere jenter som tisse stående. Gjør det samme selv. Det er da like naturlig for jenter som for gutter å gjøre dette. Bare en treningssak. Gidder ikke sette meg ned på offentlige toaletter med mindre jeg må.. Og btw, dette kan alle jenter med normal anatomi klare, det er ikke noe freaky over det.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan tisser en jente stående da, uten å søle?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan tisser en jente stående da, uten å søle?

Hvordan tisser gutter stående, uten å søle?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan tisser gutter stående, uten å søle?

Det vet jeg ikke da jeg er jente. Men jeg vil nok spørre om det samme da jeg ser det veldig skjeldent så det er nok en tryllekunst for de som klarer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...