Gjest Bloom Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Lurer på om det går an å bestille reiseforsikring for kun 2 uker?? Har søkt på litt forskjellig, men jeg finner ingenting som er i ønsket prisklasse..Alle jeg finner ligger over 1000 kr og da er det helårs. Er for 2 voksne, under 25 år. Ønsker det billigst mulig! Tuuuuusen takk for alle svar som evnt dukker opp :rødme:
Anamelona Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Lurer på om det går an å bestille reiseforsikring for kun 2 uker?? Har søkt på litt forskjellig, men jeg finner ingenting som er i ønsket prisklasse..Alle jeg finner ligger over 1000 kr og da er det helårs. Er for 2 voksne, under 25 år. Ønsker det billigst mulig! Tuuuuusen takk for alle svar som evnt dukker opp :rødme: www.europeiske.no
Gjest Skya Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Ja, er mulig å få forsikring for kun en reise. De fleste forsikringsselskaper har vel det. Europeiske har det iallefall, var der jeg kjøpte det sist.
Gjest Bloom Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Takk for svar!! Jeg tenkte ikke på å faktisk sjekke med selskapet vi reiser med, så jeg gjorde det- og fikk en billig totalforskiring, 285,- pr pers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå