Gjest Vila Skrevet 25. mai 2003 #1 Skrevet 25. mai 2003 Noen som har prøvd den? Lurer på om den er bra til min hud som er kombinert, altså både litt tørr og litt blank?
Arwen Skrevet 25. mai 2003 #2 Skrevet 25. mai 2003 Jeg har prøvd den, den skal vel passe til alle hudtyper tror jeg. Var veldig fornøyd med den.
Pulsatilla Skrevet 25. mai 2003 #4 Skrevet 25. mai 2003 Jeg er også godt fornøyd med den - har blandingshud og bruker den sammen med Clinique's tre-stegs-program, såpe, ansiktsvann og DDML. - + turnaround-cream om natten - Kjempebra! Noe av det som jeg synes er spesielt fint med clinique-produktene er at de er parfymefrie. :D
Petruska Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 Jeg bruker også Cliniques trestegsprogram (inkludert Dramatically Different Moisture Lotion)og er svært fornøyd. men nå vurderer jeg allikevel å beytte til Dermalogica da jeg har brukt Clinique i flere år nå. Liker å bytte litt! Ettersom jeg har hørt er Dermalogicas produkter også parfymefrie. Er de ikke det da? Jeg liker også parfymefrie produkter, fra topp til tå! Vil at parfymen min skal dominere duftinntrykket alene.
fruenge Skrevet 26. mai 2003 #6 Skrevet 26. mai 2003 Vil bar informere om at Clinique er kunstig fremstil og ikke basert på naturlige ingredienser som f.eks Decleor og Clarins. Brukte Clinique før, men når jeg hørte dette så stoppet jeg tvert.
Cilla Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 men nå vurderer jeg allikevel å beytte til Dermalogica da jeg har brukt Clinique i flere år nå. Liker å bytte litt! Ettersom jeg har hørt er Dermalogicas produkter også parfymefrie. Er de ikke det da? Jeg liker også parfymefrie produkter' date=' fra topp til tå! Vil at parfymen min skal dominere duftinntrykket alene.[/quote'] *lister meg inn for å samtykke uten å ødelegge clinique tråden, C har forresten et kjempedeilig krempudder!*
Petruska Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Fru enge: Clinique er laget spesielt for dem som ikke tåler urtebaserte produkter som de merkene du nevner. Er man allergisk f.eks. reagerer man ofte på urtene som brukes av mange serier. Clinique er en av de seriene jeg ikke reagerer på fordi de ikke bruker stoffer som er kjent som allergener. Dermalogica reklamerer også med dette derfor ønsker jeg nå å bytte til dem. Men det blir feil å si at Clinique er "kunstig fremstilt", hva i alle dager mener du med det? All kosmetikk lages i labratorier av ingredienser man har forsket seg frem til. Cliniques produkter inneholder mye planteoljer, innholdsfortegnelsen står bakpå alle flaskene.
fruenge Skrevet 26. mai 2003 #9 Skrevet 26. mai 2003 Problemet er vel at de ikke innehiolder "naturlige" ingredienser, men ingredienser som er kjemisk fremstilt. Og det at du ikke regerere på Clinique, trenger ikke å bety at dette er en serie som er bedre for de med allergier.
Petruska Skrevet 26. mai 2003 #10 Skrevet 26. mai 2003 Clinique og Dermalogica inneholder ikke urtebaserte ingredienser og allergener og er derfor fremstilt spesielt med tanke på allergikere. Visste du ikke det du som har brukt Clinique selv? Decleor f.eks. er altfor sterkt for meg, tåler ikke de sterke planteekstraktene. Absolutt alle merker inneholder også kjemiske midler og konserveringsmidler. Hvordan tror du ellers en krem kan holde seg i opptil 12 mnd? Jeg pleier å lese på innholdsdeklarasjonen - veldig mye kjemiske navn og ingredienser så står jeg over. Tror du er litt feilinformert om hva som er "kjemisk" og hva som er "kunstig". Ha en god dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå