Gå til innhold

"utsyret" hans er så lite...

Fremhevede innlegg

Gjest TS 82
Skrevet

Jeg har den siste tiden møtt en utrolig fantastisk mann på 30 år, han har virkelig de kvalitetene jeg ser etter i en mann.

Vi har vært på 6-7 "dater" og har bare kost oss i hverandres selskap, ikke noe fysisk, bare sittet tett inntil hverandre. Jeg ville vente med det fysiske da jeg ville finne ut om han er en jeg kan tenke meg videre, og det er han virkelig.

Vi tok det "store" steget i går kveld. Han var så flink til å kysse at jeg trodde virkelig jeg skulle svime av, han var en gentlemann i senga og sørget for mitt komfor først. Men da jeg skulle ronke han... den var stiv, men den var så utrolig liten og tynn. Jeg mekret så vidt at han var inni meg rett og slett...

Jeg er ikke vandt til "store greiene" og jeg er ganske trang, så jeg pleier å merke at han er inni meg ganske godt.

Jeg har en ganske stor utmettelig apetitt på sex, og er redd han kansje ikke vil tilfredsstille meg...

Er dette helt teit av meg???

Jeg pleier ikke å bry meg døyten av størrelse, men faktisk ikke vært borti noe så lite.. Han kan jo virkelig ikke noe for det, får jo vondt av han...

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Det er sikkert uvant og rart. Men at du bekymrer deg om du vil bli tilfredsstilt stusser jeg litt på. Hvis du ikke klare å komme ved vanlig samleie fins det jo andre måter.

Skrevet
Det er sikkert uvant og rart. Men at du bekymrer deg om du vil bli tilfredsstilt stusser jeg litt på. Hvis du ikke klare å komme ved vanlig samleie fins det jo andre måter.

Han fikk meg jo nesten til å komme ved å slikke meg, og han var utrolig flink på det. Men er jo liksom det "lille ekstra" når han er inni meg, vil jo gjerne merke det. Gjør det jeg kan av knipeøvelser og div, men merker ikke stort fordet...

Gjest Gjest
Skrevet
Han fikk meg jo nesten til å komme ved å slikke meg, og han var utrolig flink på det. Men er jo liksom det "lille ekstra" når han er inni meg, vil jo gjerne merke det. Gjør det jeg kan av knipeøvelser og div, men merker ikke stort fordet...

De færreste kvinner får orgasme av penetrering. Er dette mannen for deg så finner dere ut av det. Det finnes tusen måter å tilfredsstille hverandre på. Man må bare finne de måtene som fungerer for en selv.

Prøv å se for deg en situasjon snudd på hodet: Han er forelsket i deg, vurderer å tilbringe resten av livet sammen med deg, men så har du for små pupper eller er ikke trang nok for han (jada, jeg leste at du så det annerledes, dette er bare eksempler). Hva hadde du følt om han droppet deg pga noe sånt når alt det andre stemmer?

Skrevet

Er dette en man du ellers har god kjemi med, så syns jeg du skal prøve uansett. Du sier jo han er "god i senga" utover størrelsen - og det er nå det viktigste.

Gjest Gjest
Skrevet
De færreste kvinner får orgasme av penetrering. Er dette mannen for deg så finner dere ut av det. Det finnes tusen måter å tilfredsstille hverandre på. Man må bare finne de måtene som fungerer for en selv.

Prøv å se for deg en situasjon snudd på hodet: Han er forelsket i deg, vurderer å tilbringe resten av livet sammen med deg, men så har du for små pupper eller er ikke trang nok for han (jada, jeg leste at du så det annerledes, dette er bare eksempler). Hva hadde du følt om han droppet deg pga noe sånt når alt det andre stemmer?

Jeg lurer virkelig på hvor dere har det ifra?

Jeg har nu hadd sex med 25+ stk, alle har fått orgasme vaginalt,enten er de bare heldige,eller så er den påstanden helt på jordet.

(Ja jeg vet at enkelte kvinner faker) Hvem er det de lurer spør nå jeg!

Skrevet

Jeg har ikke så kjempemye erfaring (9 stykker) dog kan jeg si at de to jeg har hatt best sex med har vært "dårlig" utstyrt. Aldri har jeg hatt partnere som har vært så opptatt av mitt ve og vel som de. Begge har slikket noe helt fantastisk og vi har hatt utrolig mange varianter på stillinger. Jeg mener at utstyret ikke har noen ting å si, det er hvordan de bruker det som avgjør om du har det bra i senga eller ikke. Til gjengjeld har de to mest velutstyrte vært helt håpløse så takke meg til en helt vanlig, eller litt mindre enn vanlig.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg får orgasme av penetrering, størrelsen har ingenting å si i så måte.

Skrevet (endret)

Jeg har nu hadd sex med 25+ stk, alle har fått orgasme vaginalt,enten er de bare heldige,eller så er den påstanden helt på jordet.

Ja noen kvinner får orgasme vaginalt, men hvis du har hatt sex med 25 og tror at alle de har fått det så er du nok blitt lurt av en faker eller 10 ja...

edit: skrivefeil*

Endret av Kari
Gjest Gjest
Skrevet

Jo, men det blir vel nedtur å aldri merke at han er tilstede og tar deg...holder liksom ikke med andre metoder hver gang.

Skrevet

Jeg var selv dødelig forelska i en mann, og første gang vi skulle ha sex så holdt jeg på å få sjokk, ja. Kan hende det er slemt å si, men slik var det da (han var for øvrig veeeeeeeeldig liten, også, og jeg merka heller ikke mye av ham)

Men han kompenserte for det på alle andre måter i senga. Hadde han ikke gjort det, bare tut og kjør, så hadde jeg nok gått (vi hadde ikke blitt ordentlig kjent så det var forelskelse og ikke kjærlighet i bildet. dessuten var han gal, så det var like så greit at jeg gikk da jeg gikk, men ikke pga størrelsen :))

Gjest Gjest
Skrevet

Glem det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fnise: Jeg over 30 og jeg har lagt med ca 50 menn. Ikke en eneste gang har jeg fått orgasme vaginalt. Blandt mine venninner er det kun en som kommer lett, resten sliter "bare" for å få klitoris orgasme. DET er normalen, selv om det finnes endel som får det til,-endel! Vaginalorgasme er ikke et tema. Jeg har aldri faket, men jeg tror nok at størsteparten av dine partnere har det. Det er ikke en sjans i h........ for at alle dine erobringer har fått vaginalorgasme. Sorry mate.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg får alltid vaginalorgasme, så kanskje han 25-kvinners-duden har truffet mange som meg, la ham nå tro det...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg får alltid vaginalorgasme

Jeg også.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Glem det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fnise: Jeg over 30 og jeg har lagt med ca 50 menn. Ikke en eneste gang har jeg fått orgasme vaginalt. Blandt mine venninner er det kun en som kommer lett, resten sliter "bare" for å få klitoris orgasme. DET er normalen, selv om det finnes endel som får det til,-endel! Vaginalorgasme er ikke et tema. Jeg har aldri faket, men jeg tror nok at størsteparten av dine partnere har det. Det er ikke en sjans i h........ for at alle dine erobringer har fått vaginalorgasme. Sorry mate.

Det er vel fordi DU ikke kan få vaginalorgasme det da. Hjelper ikke om du ligger med 200 menn, det vil være representativt for hvor mange kvinner som kan få vaginalorgasme.

Men selv om man får orgasme av penetrering betyr ikke det at det er vaginalorgasme.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Vil IKKE være representativt, skulle det stå..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns litt synd på alle de menn som får komplekser av å lese slikt som dette. Samtidig er det en ærlig sak at utstyret til partneren ikke tilfredstiller under sex. Av og til må man faktisk finne en y og mer matchende partner, ikke bare på det mentale plan, men også på det seksuelle og utstyrsmessige.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var selv dødelig forelska i en mann, og første gang vi skulle ha sex så holdt jeg på å få sjokk, ja. Kan hende det er slemt å si, men slik var det da (han var for øvrig veeeeeeeeldig liten, også, og jeg merka heller ikke mye av ham)

Men han kompenserte for det på alle andre måter i senga. Hadde han ikke gjort det, bare tut og kjør, så hadde jeg nok gått (vi hadde ikke blitt ordentlig kjent så det var forelskelse og ikke kjærlighet i bildet. dessuten var han gal, så det var like så greit at jeg gikk da jeg gikk, men ikke pga størrelsen :))

:fnise::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...