Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 Hva hvis bryllupet blir avlyst? Må man fex betale noe til retauranten/lokalet, hva med fotografen, og ikke minst, hva med oss som har bestilt kjole eller avtalt leie. Jeg har betalt flere tusen for min kjole og det gjenstår flere tusen å betale. Hvis bryllupet av en eller annen grunn skulle avlyses nå, får jeg igjen pengene? Noen som har peil??? Skal absolutt IKKE avlyse noe som helst, men jeg var inne og snoket i gamle tråder og ble satt på tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Godt spørsmål.... Om kjole etc. har jeg virkelig ikke peiling. Når det gjelder selskapslokale, fotograf etc. finnes det gjerne klausuler om avbestilling i kontrakten. I forhold til vårt selskapslokale er det gratis å avbestille inntil 3 mnd før dagen. Etter det må vi betale en viss sum i forhold til hvor lenge det er til dagen etc. Hvis vi av en eller annen grunn bare ikke skulle møte opp på selve dagen, blir det full pris. Det har sikkert med muligheten for at de får fylt opp lokalet med andre selskaper - jo bedre tid de har på seg, jo mindre taper de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, jeg har tenkt på det samme selv men jeg håper jo absolutt at ikke det skal skje. Vi forhåndsbetaler 1500,- til forotgraf 3.mnd før. Dette får vi ikke refundert. Kjolen har jeg kjøpt og den henger jo i skapet og venter.....-så den kan jeg vel ikke få igjen noe på. Det som forundrer meg er at i annonser der kjoler blir solgt står det at de aldri har brukt den. ??.. Ellers må vi betale full pris hvis ikke gjester kommer den dagen og ikke gitt beskjed før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. mai 2003 #4 Del Skrevet 25. mai 2003 jo i skapet og venter.....-så den kan jeg vel ikke få igjen noe på. Det som forundrer meg er at i annonser der kjoler blir solgt står det at de aldri har brukt den. ??.. Det er en del som har begynt med privatimport av brudekjoler, og som selger til andre - selvfølgelig ubrukt. Tror det forklarer hvorfor det er en del annonser med ubrukte kjoler. Selv ville jeg nok aldri ha kjøpt en brukt kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå