Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Søker råd fra de som får vaginal orgasme eller g-punkt orgasme. Unnskyld språket.. Men når jeg blir tatt bakfra, jeg står på knærne, så får jeg en veldig rar følelse. Føles ikke helt som jeg må tisse, men føler bare at herregud dette går ikke, dette går ikke. Blir liksom helt desperat, men er ikke deilig, heller ikke vondt. Men klarer ikke bare å slappe av, da denne følelsen tar helt over.. Har jo hørt at mange får en tissefølelse, men er ikke helt det liksom og da har de jo gjerne hattt det deilig først. Ikke så lett å forklare men.. Noen som har opplevd noe i den rettning?
Daiquiry Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg opplever det rett som det er, og klarer heller ikke å slappe helt av, så vi må trene mer på dette... Hvis du tenker på at det er urin som kommer ut, så er det ikke det, men bare for å la vær å tenke på det, så tisser du før du har sex... Du må rett og slett bare trene deg opp til å la alt bare gå...og nyte...jeg får det til når jeg har drukket litt...og det er verdt det!!!! Lykke til, det er ikke helt enkelt...
Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Synd jeg ikke kan ta et par glass i kveld da.. Prøver jo å bli gravide også :D. Men skal prøve alt jeg kan å bare slappe av og nyte, men ikke lett når denne "tissefølelsen" tar helt overhånd! Og ja, tisser alltid først, men hjelper lite..
foolish Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har vaginal orgasme hver gang, og da får jeg "tissefølelse".. det er bare å "presse", tro meg, det kommer ingenting..
Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Er ikke redd for å "tisse" på meg, men klarer ikke å slappe av liksom. Følelsen tar helt overhånd, og tenker at dette går bare ikke, blir helt desp. Så må bare avbryte og gå over i misjonær. Skulle så gjerne prøvd en vaginal orgasme en gang..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå