Gå til innhold

Hvitere tenner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har noen gåde råd her?

Og hvis man er student og har gratis tannlege, hvordan går man frem fo å få bleket tenenne, for de utfører det vel ikke på tannlegesenteret i sitt nærmiljø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som vel fungerer best, som jeg har sett flotte resultater på er hvis du går til tannlegen og får han til å ta avstøpning av tennene dine.

Da får du en form som er tilpassa dine tenner og sprøyter med bleikemiddel.

Forma koster vel rundt 900 hvis jeg ikke tar helt feil, hva sprøytene koster er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må man ta avstøping av tennene for å bleke dem?

Jeg har også veldig lyst å bleke tennene mine, og har lyst å høre hvilke erfaringer og slikt andre har om det. Lurer bare på hva man bruker avstøpingen til liksom..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Man bruker den som en gom, ellers så blir middelet borte i munnen med en gang.

Har hørt det blir fint, men har også hørt at emaljen kan bli veldig sprø av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen brukes visst for å holde stoffet på plass og beskytte tannkjøttet! Derfor må den tilpasses helt etter tennene dine. Har time til dette nå til uka, gleder meg til å se hvordan resultatet blir! De fleste vanlige allmennpraktiserende tannleger har utstyr til å gjøre dette men det spørs om du får dekket det da det kun er kosmetisk.

Hvis du søker på tannbleking gfinner du masse info! Den nyeste metoden heter Britesmile og tar kun en time. Den utføres hos tannlege/tannpleier og koster 4-5000 og de lager inge skinne. Men da er det liksom gjort på en time. Er langtfra alle tannleger som har dette utstyret ennå da. Jeg skal gjøre det på gamlemåten da min tannlege ikke har britesmile-utsyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...