Gjest pAnna Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jag hade varit gift i drygt tre år och hade precis avslutit min mammaperm med vårat andra barn som då nyss hade blivit ett år. Jag började i nytt jobb, kände glädjen över att umgås vuxna människor igen och efter några månader i jobbet blev jag inbjudan på mässa med jobbet. Där träffade jag en kille som jag hånglade med hela kvällen. Vi hade ingen sex. Inte då. Jag hade ångest en stund, men kände att spänningen var där och att jag ville utveckla den. Några dar senare tog jag kontakt med killen, vi möttes. Hade inget ställe att 'göra det' så vi gjorde det i hans bil! Härligt! Fräckt! Sexigt! Några dager senare var det semester med familjen. Min man visste ju inget så det var inga problem. Vi hade en härlig familjesemester. Massa tid med barnen, massa sex med min man. Direkt efter semestern var det dock nya tag med min nyvunna älskare. Hela sommaren faktisk. Skönt. Problemet var att min älskare väntade barn - sitt tredje - med sin fru. Han ville ha en paus. Så det blev en paus - ända tills sommaren efter. Det här var förra året. Det var tråkigt med en paus. Jag tyckte det var lika bra att dra i gång nånting igen. Så jag utmanade en kollega på jobbet till ett lunchknull. Han ställde upp. Givetvis! Det var härligt häftigt så vi möttes några fler gånger... Men inte nog med detta :-) Min första älskare var redo för lite action igen! Härligt! Två män på kort tid! Nu var jag på gång! Hösten blev het Några veckor senare hittade jag ännu en ny boytoy. Kollega nummer två - tio år yngre! Vi möttes hemma hos honom flera gånger. Han gjorde mat åt mig - jag fick några barnlediga timmar med mat och sex! Barnen var ju hemma hos min man och ingen visste något. Inga konsekvenser, inga kostnader. Jag kunde ägna mig åt mina älskare. Jag levde. En härlig tid. Som jag njöt av all uppmärksamhet. Jag fattar inte hur tråkigt det måste vara för er som inte har några älskare. Skaffa några! Allting blir bättre!
Gjest nobilian Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jag fattar inte hur tråkigt det måste vara för er som inte har några älskare. *** Fatter ikke hvor tråkige dere er, dere som har elskere.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jag hade varit gift i drygt tre år och hade precis avslutit min mammaperm med vårat andra barn som då nyss hade blivit ett år. Jag började i nytt jobb, kände glädjen över att umgås vuxna människor igen och efter några månader i jobbet blev jag inbjudan på mässa med jobbet. Där träffade jag en kille som jag hånglade med hela kvällen. Vi hade ingen sex. Inte då. Jag hade ångest en stund, men kände att spänningen var där och att jag ville utveckla den. Några dar senare tog jag kontakt med killen, vi möttes. Hade inget ställe att 'göra det' så vi gjorde det i hans bil! Härligt! Fräckt! Sexigt! Några dager senare var det semester med familjen. Min man visste ju inget så det var inga problem. Vi hade en härlig familjesemester. Massa tid med barnen, massa sex med min man. Direkt efter semestern var det dock nya tag med min nyvunna älskare. Hela sommaren faktisk. Skönt. Problemet var att min älskare väntade barn - sitt tredje - med sin fru. Han ville ha en paus. Så det blev en paus - ända tills sommaren efter. Det här var förra året. Det var tråkigt med en paus. Jag tyckte det var lika bra att dra i gång nånting igen. Så jag utmanade en kollega på jobbet till ett lunchknull. Han ställde upp. Givetvis! Det var härligt häftigt så vi möttes några fler gånger... Men inte nog med detta :-) Min första älskare var redo för lite action igen! Härligt! Två män på kort tid! Nu var jag på gång! Hösten blev het Några veckor senare hittade jag ännu en ny boytoy. Kollega nummer två - tio år yngre! Vi möttes hemma hos honom flera gånger. Han gjorde mat åt mig - jag fick några barnlediga timmar med mat och sex! Barnen var ju hemma hos min man och ingen visste något. Inga konsekvenser, inga kostnader. Jag kunde ägna mig åt mina älskare. Jag levde. En härlig tid. Som jag njöt av all uppmärksamhet. Jag fattar inte hur tråkigt det måste vara för er som inte har några älskare. Skaffa några! Allting blir bättre! Patetisk. Synes du skal gå fra mannen din jeg, før du gir han kjønnssykdommer.
Supramundane Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Premissene din mann er i ekteskapet med deg på forandres bak hans rygg. Han tror han lever i et monogamt forhold. Du lyver, bedrar, er respektløs for din manns følelser og viser en total mangel på empati. For meg handler trofasthet om to ting. - Respekt for min mann, hans følelser, og hvilken felles oppfatning vi har av hvordan vårt forhold skal være. - Respekt for meg selv, og krav til personlig integritet. Jeg kan ikke se at dette skal være "tråkig". Ut i fra hva det du skriver må jeg si at jeg håper din mann avslører deg, og at han dermed selv kan få sette premissene for forholdet han er i. Du holder han for narr, men alt kommer for en dag..
Gjest pAnna Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jag har varit otrogen sedan våren 2006. Det här är min berättelse... Varför frågar du? Endret 9. juli 2008 av Trampe
Esmarelda VillaLobos Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Det här är min berättelse... Varför frågar du? Undrer meg mer over ditt spørsmål, jeg: 'Varför vara trogen?' Nå har jeg aldri vært gift, men mener det er noe man lover sin utvalgte å være? Kommer på et par-fem andre grunner også, men tror egentlig ikke du ønsker dem. Jeg tror du trenger et stort karmajafs i rumpa, og det kommer.
Rosalind Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror du trenger et stort karmajafs i rumpa, og det kommer.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Stakkers barnet ditt! Godt det ble presset ut mellom beina på deg FØR du begynte å pule på alt du ser:S Gudene vet hvilke sykdommer du bærer på, og håper mannen din kaster deg på dør. Det fortjener du.
Rosalind Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Hej. Kanskje kan du gje mig din mans telefonnummer, jag är så hilma sugen på lite freck och härligt sex, gjärna med en svensk kille!!!
Gjest StockDama Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Trådstarter...du er et empatiløst menneske.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Hej. Kanskje kan du gje mig din mans telefonnummer, jag är så hilma sugen på lite freck och härligt sex, gjärna med en svensk kille!!! Right on the button:-)
Gjest pAnna Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Kommer på et par-fem andre grunner også, men tror egentlig ikke du ønsker dem. Jag är öppen och mottaglig för dina åsikter...
Gjest pAnna Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Hej. Kanskje kan du gje mig din mans telefonnummer, jag är så hilma sugen på lite freck och härligt sex, gjärna med en svensk kille!!! Sorry. Min kille är norsk!
Gjest pAnna Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Trådstarter...du er et empatiløst menneske. Tycker du verkligen? Tycker du inte att jag förtjänar uppmerksamheten, leken och den härliga sexen med mina älskare. Borde inte jag få leva lite och inte bara vara mamma åt barnen hela tiden?
Gjest StockDama Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Tycker du verkligen? Tycker du inte att jag förtjänar uppmerksamheten, leken och den härliga sexen med mina älskare. Borde inte jag få leva lite och inte bara vara mamma åt barnen hela tiden? Ikke så lenge du gjør det bak hans rygg. Om du vil ha et åpent forhold burde du snakke med mannen din om det. Å bedra noen er empatiløst og egoistisk. Så ingen sympati fra meg =p
Rosalind Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 Sorry. Min kille är norsk! Damn..! Men vafaan, jag tar alt jag kan få! Bara jag hittar lite spenstig sex snart!
Rosalind Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Tycker du verkligen? Tycker du inte att jag förtjänar uppmerksamheten, leken och den härliga sexen med mina älskare. Borde inte jag få leva lite och inte bara vara mamma åt barnen hela tiden? Absolut. Du borde egentligen kjøra på lite mer! Min mamma knullade rundt, men min pappa visste inte nåt, så det var inte alls fel. Men ärligt, varfor sitter du här och postar skit när du kunde varit ute och knullat???
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Jag fattar inte hur tråkigt det måste vara för er som inte har några älskare. Skaffa några! Allting blir bättre! Det betyr altså at du ikke har det så bra i utgangspunktet da? Mener du at "alt" blir bedre når man faktisk bryter på den tillit som partneren har til en som person?
Gjest pAnna Skrevet 9. juli 2008 #19 Skrevet 9. juli 2008 Det betyr altså at du ikke har det så bra i utgangspunktet da? Mener du at "alt" blir bedre når man faktisk bryter på den tillit som partneren har til en som person? Nja - allting kanske inte blir bättre. Jag berättade för min man och situationen blev strax mycket värre. Han blev vansinnig og jag förlorar honom. Jeg förlorar oxå en hel del tid med mina två barn. Men mera tid med mina älskare blir det ju... Den ena vill dock inte längre veta av mig Han hatar mig för att jag nu har berättat för min man. Han är osympatisk!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #20 Skrevet 9. juli 2008 Nja - allting kanske inte blir bättre. Jag berättade för min man och situationen blev strax mycket värre. Han blev vansinnig og jag förlorar honom. Jeg förlorar oxå en hel del tid med mina två barn. Men mera tid med mina älskare blir det ju... Den ena vill dock inte längre veta av mig Han hatar mig för att jag nu har berättat för min man. Han är osympatisk! Han er usympatisk? Du er ikke usympatisk, som er utro? Merkelig at din mann ikke tilga deg - de fleste koner pleier å tilgi sine menn når de har vært utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå